سرویس مد و لباس هنرآنلاین: دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان، شنبه 22 دی‌ از ساعت 18 تا 20 و بنابر اعلام کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و اشاد اسلامی در فرهنگستان هنر به کار خود پایان می‌دهد.

این رویداد به منظور تشویق طراحان عرصه مد و لباس برای ارائه طرحها و الگوهای جدید و مناسب جهت گروه سنی کودکان و نوجوان و فراهم آوردن فضای رقابتی سالم و تخصصی در بین فعالان این حوزه و پر کردن خلاء طراحی در این زمینه با توجه به حساسیت و اهمیت این گروه در بخش صنعت پوشاک با توجه به معیارهای ایرانی اسلامی برگزار شده است.

تصویرسازی طراحی لباس، نمایش لباس در  بخش خلاقیت و کاربردی با قابلیت تولید انبوه، طراحی پارچه، کارگاه‌های آموزشی، بخش مسابقه زنده با عنوان "از ایده تا اجرا"، مسابقه زنده تصویرسازی طراحی لباس، مسابقه زنده تصویرسازی طراحی پارچه، و بخش غیر رقابتی شامل بخش ویترین ملی، کارگاه‌های آموزشی و نشست های علمی از جمله رویدادهای این رویداد است.

دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان با شعار "از کودکی خوب بپوشیم" از ۱۸ تا ۲۲ دی ماه سال جاری ساعت ۱۰ الی ۱۸ در تالار آیینه فرهنگستان هنر واقع درخیابان ولیعصر، نبش خیابان طالقانی برگزار شده است.