سرویس معماری هنرآنلاین: در این هم آفرینی، طراحان خدمات و تجربه، طراحان گرافیک، معماری و شهرسازی و علاقه‌مندان به استارتاپ‌ها و کسب و کارهای هوشمند و شهری گرد هم می‌آیند.

در واقع رویدادهای هم آفرینی محیطی هم افزا و تعاملی برای رسیدن به مدل‌های نوین در طراحی مدل کسب و کار است. متخصصین و علاقه‌مندان به بازآفرینی اقتصادی و فضای شهری، خلق فضاهای جمعی و طراحی خدمات از پنج‌شنبه ساعت 16 گرد هم می‌آیند و ایده پردازی و شبکه سازی و تیم سازی را تجربه می‌کنند.

در این رویداد، شرکت‌کنندگان، طی دو روز از پنج شنبه 20 دی ماه تا جمعه بعد ازظهر 21 دی ماه در کارگاه کلیدی شرکت و با نحوه طراحی و ارائه، خلق مدل کسب و کار و اعتبار سنجی محصول اولیه آشنا می‌شوند و در پایان به ارائه پروژه‌ها با استارتاپ‌های خود به سرمایه گذاران و مدیران می‌پردازند.

با توجه به اینکه ظرفیت حضور در این کارگاه 50 نفر و محدود است، علاقه‌مندان به ثبت نام در این هم آفرینی تا سه شنبه18 دی ماه 97 فرصت دارند تا از طریق سایت publicart.ir و یا شماره تلفن 09052659370 اقدام به ثبت نام و هماهنگی کنند.

بر اساس این گزاش، سومین هم آفرینی مشهد پنج شنبه و جمعه 20 و 21 دی ماه از ساعت 16 در مرکز نوآوری شهری واقع در بوستان کوهسنگی شهر مشهد برگزار می‌شود.