به گزارش هنرآنلاین، "رازهای خاکستری" عنوان نمایشگاه گروهی است که 21 دی ماه در گالری ایده پارسی به نمایش گذاشته می‌شود . در این نمایشگاه آثاری از 25 هنرمند نقاش و مجسمه ساز  به نمایش درمی‌آید. در این میان شش هنرمند آثار مجسمه، 18 هنرمند آثار نقاشی و یک هنرمند نیز اثر ویدئوآرت خود را در محوریت موضوع رازهای خاکستری ارائه نموده‌اند. در حقیقت رازهای خاکستری رخدادهایی است که پنهان و ناپیدا، مانده یا می‌ماند و آثار ارائه شده در این نمایشگاه نیز تجسم هنرمند از این موضوع بوده که بر روی بوم یا مجسمه عینیت یافته است. رازهای خاکستری توسط شروین کندری جمع آوری شده است. این هنرمند در خصوص موضوع نمایشگاه اینگونه توضیح داده است :

در جایجای این دنیای پرتلاطم ، پیش آمدهایی وجود دارد. رخدادهایی که پنهان و ناپیدا، مانده یا می‌ماند. به طور کلی هنر انرژیهای غیر قابل رویت را رویت پذیر می‌کند. و نقش هنرمند، برخورد با مسائل و پیدا کردن روابط بین آن ها می‌باشد.

هنرمندان به جای ثبت وقایع در ذهن خود، آن ها را به روی بسترهای مورد نظر تبعید می‌کنند. این تبعید به صورت یک زندان خاکستری پر رمز و راز برون دادهای متفاوتی را در بر می‌گیرد. این در بر گیری‌ها عمق در رابطه را به وجود می‌آورند. عمق‌هایی که بی‌شک در پس آنها راز هایی از جنس خاکستر وجود دارد.

نمایشگاه " رازهای خاکستری " روز جمعه 21 دیماه ساعت 16 در گالری ایده پارسی افتتاح و تا روز 27 دیماه هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

گالری ایده پارسی در نشانیخیابان شریعتی، خیابان دولت، کوچه الله وردی آذر، پلاک 28 قرار دارد.