سرویس سینمایی هنرآنلاین: ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما مدت‌هاست فیلم "قرارمون پارک شهر" به کارگردانی فلورا سام را در آستانه اکران دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران این فیلم گفت: "قرارمون پارک شهر" به کارگردانی فلورا سام پروانه نمایش دارد، ولی از آنجا که در آستانه فرارسیدن جشنواره فیلم فجر هستیم تصمیم گرفتیم اکران فیلم را به بعد از جشنواره موکول کنیم.

وی همچنین درباره تازه‌ترین فعالیت خود نیز اظهار کرد: یک فیلم سینمایی هم در آستانه ساخت دارم به کارگردانی حسن آخوندپور که در ژانر اجتماعی است. منتظر هستیم پروانه ساخت آن از سوی شورا صادر شود تا ظرف یکی دوماه آینده وارد پیش تولید شویم و کار ساخت آن را آغاز کنیم.

"قرارمون پارک شهر" نخستین ساخته سینمایی فلورا سام است که شقایق فراهانی، ماه‌چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی نیا و… در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم با نام پیشین "نیمکت" مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می‌شود... .

مجید اوجی و ابراهیم اصغری به طور مشترک تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته‌اند.