به گزارش هنرآنلاین، آلبوم "یک قافله دل" اثر محمد ذوالنوری و آواز جمشید پورمهر توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.

"یک قافله دل آلبوم" از تولیدات جدید حوزه هنری است که با آهنگسازی محمد ذوالنوری، آواز جمشید پورمهر و تنظیم محمد باقر زینالی، به اجرا در آمده است.

این آلبوم شامل ۱۲ قطعه به عناوین "پیش درآمد همایون"، "تکنوازی تار"، "چهار مضراب همایون"، "ساز و آواز همایون"، "ضربی بیداد"، "تصنیف صبوری"، "ساز و آواز همایون ۲"، "تصنیف یک قافله دل"، "پیش درآمد شوشتری"، "ساز و آواز شوشتری منصوری"، "تصنیف دور از تو" و "رِنگِ شوشتری" است. چند قطعه از این آلبوم ساخته‌هایی از زنده یادان علی اصغر بهاری و درویش خان است.

اشعار "یک قافله دل" از سروده‌های شاعرانی چون سعدی، محمد حسن جمشیدی، عراقی، شمس مغربی، عماد خراسانی و رهی معیری انتخاب شده‌اند و محمد ذوالنوری (تار)، محمد باقر زینالی (سنتور، کمانچه و عود)، هوشمند عبادی (نی) و سعید جلالیان (تنبک) در اجرای قطعات به هنرنمایی پرداخته‌اند. ضبط، میکس و مسترینگ قطعات در استودیو هورآهنگ صورت گرفته و مدیر تولید اثر سروش بخشش است.

علاقمندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن به سایت www.ritmo.ir مراجعه کنند.