به گزارش هنرآنلاین، اختتامیه نمایش "نقاش" پس از 17 روز اجرا، 15 دی  ماه در کافه شاد شهرستان پیشوا با تقدیر و تشکر از بازیگران و عوامل، در خانه فرهنگ شیخ جنید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

درپی استقبال پرشور همشهریان هنردوست طی این مدت با دو سانس اجرای نمایش کافه‌ای و 4 روز با سه سانس اجرا بالاخره به خط پایان رسید و در روز پایانی نیز تمام صندلی‌های سالن نمایش تکمیل بود و این نشان‌دهنده فرهنگ غنی و رشد هنر در پیشوا است که همزمان با امتحانات، دو نمایش "رئیس مزرعه"  و "نقاش" با استقبال بی‌نظیری روبرو بوده است.

مراسم اختتامیه "نقاش" دو ساعت به طول انجامید که با قرائت آیات قرآن و سرود ملی آغاز و با اجرای زیبائی‌شناسی احمدرضا فیروزی و معرفی سبک اجرای نمایش "نقاش" و پخش تیزر شهیدان، این  اختتامیه به شهیدان مصطفی اردستانی و سعید مهتدی تقدیم شد. در انتها از هنرمندان وعوامل نمایش "نقاش" تقدیر شایسته‌ای توسط مسئولین صورت گرفت.

در این مراسم، فرماندار شهرستان پیشوا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، رئیس اتاق اصناف، رئیس انجمن هنرهای نمایشی، رئیس بسیج هنرمندان، اعضای شورای شهر و هنرمندان و اساتیدی همچون جلال جنیدی، محمد علی وهاج، حمید عجمی، ناصر ابریشمی، راضیه ده پائینی و ... حضور  داشتند.

نمایش "نقاش" به طراحی و کارگردانی حسن پورگل محمدی برای اولین بار بصورت نمایش کافه‌ای در شهرستان‌های استان تهران در پیشوا با موفقیت به پایان رسید .