سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی در تشریح آخرین فعالیت‌های خود گفت: دور جدید تور کنسرت‌هاى گروه بین‌المللى "تریو جبران" Le Trio Joubran به زودى در اروپا برپا خواهد شد. این پروژه مربوط به همان آلبومى است که من و هنرمند بزرگوار راجر واترز (خواننده و عضو سابق گروه پینک فلوید)  با نام"لانگ مارچ" در آن به‌عنوان خواننده مهمان حضور داشتیم.

او ادامه داد:  این مجموعه بر مبناى اشعار شاعر معروف جهان عرب، محمود درویش ساخته شده است. قطعه‌اى که من در این آلبوم خواندم همان است که در این کلیپ مى‌شنوید و نام این قطعه همان نام آلبوم  با غزلى از خواجوى کرمانى است. قطعه‌اى که واترز خوانده نامش هست "سرزمینت را به دوش بکش" که براى سه کودک فلسطینى که در نوار غزه حین بازى فوتبال در اثر بمباران جنگنده هاى اسرائیلى کشته شدند خوانده است.

معتمدی اضافه کرد: در این کنسرت‌ها من حضور ندارم ولى فایل صوتى صداى من پخش خواهد شد. همچنین دوست عزیزم حبیب مفتاح، معروف به حبیبو در این کنسرت به عنوان نوازنده پرکاشن حضور دارد.

او ادامه داد: همچنین سریال "لحظه گرگ و میش" به کارگردانى همایون اسعدیان به زودى از شبکه سه با صدای من پخش خواهد شد. قطعه "حالا که می‌روى" موسیقى تیتراژ آغازین این سریال است. آهنگساز این قطعه فرید سعادتمند است و محمد مهدى سیار ترانه آن را سروده است، این قطعه را هومن نامدارى تنظیم کرده و سعید زمانی میکس و مستر کرده است. این کار در "استودیو آبى رود" ضبط شده است.

با پایان پخش سریال "بانوی عمارت"، سریال "لحظه گرگ ومیش" روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت. این سریال در ۵۰ قسمت آماده نمایش شده است.

مجموعه تلویزیونی"لحظه گرگ و میش" روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است؛ روایتی که از دهه ۶۰ آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل: جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، المیرا دهقانی، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، ناصر سجادی حسینی، لیلا بلوکات، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، اروین گالستیان، آیدا نامجو و مهدی ملاک از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.