سرویس استان‌های هنرآنلاین: میکا گالری در ادامه برنامه‌های زمستانه خود در جزیره زیبای کیش، این بار آثار نقاشی فرناز بهارلو را به نمایش می‌گذارد.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: همه ما یک دنیای بیرون داریم و یک دنیای درون. معمولاً در دنیای بیرونی نقاط مشترکی با مردم داریم، ولی در دنیای درون، سفر عظیم و متفاوتی داریم به افکار گوناگون و احساس‌های غریب. من وقتی شروع به سفر در درونم می‌کنم، پرندگان زیبا و رنگارنگی را می‌بینم که بر شانه‌ام می‌نشینند و صحبت می‌کنند. پروانه‌هایی که دستم را می‌گیرند و پرواز می‌کنند. زنانی که رو به آسمان می‌کنند و نغمه آزادی می‌خوانند. و من چنان غرق در دنیای درونی خود می‌شوم که گذر از آن به بیرون برایم مشکل است. این مجموعه تلاشی است برای نمایان کردن کشفیات درونی من که شکل و رنگ تازه‌ای به تمام عناصر ذهنی‌ام می‌بخشد. و همچنین وحدت بین تک تک اجزا که بیشتر هدفم اثبات ارتباط انسان و طبیعت و یکی شدن آن‌ها با یکدیگر است.

شایان ذکر است، میکا گالری نخستین و تنها گالری بخش خصوصی  جزیره کیش است که از  ۱۳۹۳ افتتاح به روی هنرمندان ایران و جهان گشوده است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از 14 الی 19 دی ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ به گالری میکا واقع در جزیره کیش،  بلوار هنر، لابی برج میکا مراجعه کنند.