سرویس موسیقی هنرآنلاین: بابک ریاحی‌پور نوازنده گیتار بیس و عضو سابق گروه اوهام به هنرآنلاین، گفت: سبک موسیقی گروه اوهام تلفیقی از راک و موسیقی ایرانی به همراه اشعار حافظ و مولوی است. گروه ما در سال 1378 با سه عضو اصلی شامل شهرام شعرباف خواننده و آهنگساز، من و شاهرخ ایزدخواه نوازنده گیتار الکتریک شکل گرفت. من و شاهرخ در سال 1382 از گروه جدا شدیم و شهرام فعالیت گروه را ادامه داد.

او ادامه داد: گروه اوهام تا مدت‌ها مجوز فعالیت رسمی نداشت. در این مدت چهار آلبوم به‌طور غیررسمی منتشر شد و برای دانلود در اختیار طرفداران قرار گرفت. سرانجام شهرام توانست در شهریور سال 1391 تحت عنوان گروه شهرام شعرباف، فعالیت رسمی خود را آغاز و پس از سال‌ها در تهران کنسرت برگزار کند.

ریاحی‌پور اضافه کرد: آلبوم "نهال حیرت" را 20 سال پیش آماده کردیم، اما نتوانستیم مجوز بگیریم، تا این که بعد از این همه سال مجوز انتشار آلبوم ما از سوی دفتر موسیقی صادر شد. اکنون به دنبال ازسرگیری مجدد فعالیت گروه اوهام و پیدا کردن تهیه‌کننده یا اسپانسر خوب برای آلبوم و اجراهای زنده هستیم.

این نوازنده تأکید کرد: این اتفاق همه ما را شوکه کرد. امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم چرا که معتقدم اتفاق‌های بسیار خوبی خواهد افتاد. در حال حاضر تمام تمرکز را روی اجرای آلبوم می‌گذاریم و اگر خوب جواب بگیریم در شهرستان‌ها هم اجرا خواهیم داشت.