سرویس موسیقی هنرآنلاین: با فرا رسیدن فصل زمستان بازار کنسرت‌ها نیز داغ می‌شود و خیابان‌های منتهی به تالارهای شهر ترافیک‌های سنگینی را تجربه خواهند کرد. در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به برنامه کنسرت‌های پاپ و سنتی و البته حضور پررنگ بانوان موزیسین که موجب تلطیف بیشتر اتمسفر هنری در فصل زمستان شده است.

محسن ابراهیم‌زاده که این روزها نامش سر زبان جوانان و نوجوانان است در سالن‌های برج میلاد و سالن همایش‌های ایرانیان از مخاطبان خود میزبانی می‌کند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، خواننده قطعات شاد و پرانرژی دونه دونه، عاشق شدن و... در روزهای 6، 7 و 26 دی‌ماه در شش سئانس در برج میلاد و 14 دی‌ماه نیز در دو سئانس در همایش ایرانیان به دیدار دوستداران خود خواهد رفت.

مانی رهنما خواننده باسابقه موسیقی پاپ در تاریخ‌های ۶ و ۷ دی‌ماه برای مخاطبانش در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود. رهنما که پیش از اجراهای موفقی را با حضور صبا راد مجری و گوینده پشت پشت سر گذاشت با اجرای قطعات تازه و نوستالژیک از دوستدارانش میزبانی می‌کند.

محمد علیزاده خواننده آلبوم "گفتم نرو"، "دلت بامنه" و "سورپرایز" پس از پشت سر گذاشتن استراحتی طولانی با انتشار قطعات جدید باز هم به جمع رقابت با خوانندگان مطرح موسیقی پاپ آمده است. علیزاده در روزهای ۷ و ۸ دی‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی سالن میلاد کنسرت برگزار می‌کند.

میثم ابراهیمی خواننده نیز با لغو اجرایش به مناسبت درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ۸ دی‌ماه و بعد از مدت‌ها به روی صحنه برج میلاد می‌رود.

رحیم شهریاری که تاکنون اجراهای متعدد داخلی و خارجی زیادی را برگزار کرده است در روز یکشنبه ۹ دی‌ماه موسیقی آذربایجان را به برج میلاد می‌برد. آلبوم این خواننده آذری‌زبان به‌زودی در بازار موسیقی انتشار خواهد یافت.

احسان خواجه امیری که این روزها در تدارک مراحل پایانی تازه‌ترین آلبوم خود به سر می‌برد، ۹ دی‌ماه با اجرای قطعاتی از جمله آرامش، وقتی می‌خندی و سایر قطعات عاشقانه‌اش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود.

پازل بند به خوانندگی علی رهبری و موسیقی آرین بهاری ۱۰ دی‌ماه در دو سئانس در برج میلاد با اجرای قطعاتی نظیر دمت گرم، صاف و ساده، داستان، مغرور و عاشق و... با دوستداران خود زمزمه خواهند کرد.

هوروش بند به خوانندگی مهدی دارابی و موسیقی مسعود جهانی نیز ۱۰ دی‌ماه در صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرای قطعات خود می‌پردازد.

حمید هیراد خواننده پرحاشیه این روزهای موسیقی پاپ که دو فصل تابستان و پاییز بسیار پرتنش را پشت سر گذاشته است ۱۱ دی‌ماه در دو سئانس در استیج برج میلاد تهران به روی صحنه می‌رود.

فرزاد فرزین که کنسرت‌هایش همیشه سراسر هیجان است و با استقبال خوب مخاطبان مواجه می‌شود در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه و در چهار سئانس متوالی در سالن میلاد هوادارانش را می‌بیند.

مسعود صابری جراح مغز و اعصاب که مدت‌هاست به جمع خوانندگان موسیقی پاپ پیوسته است و قطعاتی نظیر طعم جنون، باران، خوب من، فرشته و... را در فضای مجازی از او شنیده‌ایم، 12 دی‌ماه برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت، کنسرتی که قرار با سورپرایزهایی برای حاضرین در سالن داشته باشد.

اولین کنسرت پاپ- کلاسیک حامد فقیهی در ۱۲ دی در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود. فقیهی که یکی از پایه‌گذاران سبک آکاپلا در موسیقی ایران است در جدیدترین کنسرت خود که به همت موسسه ارتباط بران پویا برپا شده به اجرای قطعاتی تازه و تلفیقی خواهد پرداخت.

گروه سامیا به سرپرستی و خوانندگی ثمین وطن‌دوست با حضور رشید وطن‌دوست و پدرام مرندیز در کسوت نوازنده و خواننده با اجرای پاپ، فولکلور محلی، کلاسیک و آذربایجانی و حضور نوازندگان مطرحی همچون آندره آرزومانیان، غلامرضا معرف، ماکان حافظی، پاشا یسربی، کامبیز کریمی، مهرداد حامدی و احمد امیری در 12 دی در تالار وحدت به هنرنمایی می‌پردازند.

علیرضا طلیسچی خواننده پاپ ۱۳ دی‌ماه برای هوادارانش روی صحنه برج میلاد می‌رود. او چندی پیش هم در همین سالن روی صحنه رفت.

گروه دال که در ژانر موسیقی تلفیقی به فعالیت می‌پردازد و تاکنون دو آلبوم به نام‌های "گذر از اردیبهشت" و "کلاغ سفید" و تعدادی قطعه را در سبک موسیقی تلفیقی منتشر کرده‌ است در 14 و 15 دی‌ماه در تالار وحدت تهران مهیای میزبانی از مخاطبان خود می‌شود.

مهدی احمدوند و سامان جلیلی خوانندگان جوان موسیقی پاپ به ترتیب در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ دی‌ماه به ترتیب روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و برج میلاد می‌روند. امید حاجیلی خواننده محبوب چند سال اخیر ۱۶ دی‌ماه در دو سئانس انرژی سالن میلاد را چند برابر می‌کند.

گروه سون که چندی پیش در کنسرت آرمین قیطاسی به خوانندگی حامی و مهدی یغمایی به‌عنوان سورپرایز به اجرا پرداختند، ۱۷ دی‌ماه در سالن میلاد می‌خوانند. آلبوم این گروه نیز در ماه اخیر روانه بازار موسیقی شد.

مازیار فلاحی دیگر خواننده مطرح موسیقی پاپ نیز ۲۰ دی‌ماه و در دو سئانس با اجرای عاشقانه‌هایش روی صحنه برج میلاد حاضر می‌شود.

محسن یگانه در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه روی صحنه سالن میلاد می‌رود. کنسرت این خواننده برای سه شب متوالی دیگر به خاطر استقبال هواداران تمدید شده است.

بهنام بانی که بعد از بازی هنرمندان و پیشکسوتان، محبوبیتش بین طرفداران استقلالی‌اش دوچندان شده است دو شب پیاپی در ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه و در برج میلاد می‌خواند. کنسرت پیش روی این هنرمند هم تمدید اجرای قبلی او در ابتدای ماه دی است.

مهدی جهانی و حمید عسکری نیز ترجیح دادند تا از دور رقابت خوانندگان موسیقی پاپ عقب نمانند و دقیقه 90 اقدام به برگزاری کنسرت‌های خود کردند. به این ترتیب مهدی جهانی در 5 بهمن‌ماه در برج میلاد و حمید عسکری در 10 بهمن‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازند.

رضا یزدانی نیز اول اسفند در برج میلاد ترانه‌هایش را با دوستداران خود زمزمه می‌کند. کنسرت یزدانی با نام "20 سال با رضا یزدانی" ماه گذشته در همین سالن برگزار شد.

گروه‌های بانوان بهار آفرین، گیسو، الماس‌ها، فرنوش و نوشه نیز به ترتیب در تاریخ‌های 13، 12، 8، 7 و 21 دی‌ماه در سالن‌های تالار وحدت و نیاوران برای بانوان به اجرای موسیقی می‌پردازند.