سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهرداد فرید تهیه کننده و کارگردان این روزها در مقام تهیه کننده در حال تدارک شرایط برای اکران فیلم "جن زیبا" به کارگردانی بایرام فضلی است. قرار بود هفته گذشته این فیلم با حضور بازیگر آن اکران شود، اما نمایش آن به تعویق افتاد. در این فیلم نورگل یشیلچای بازیگر سرشناس تلویزیون ترکیه در نقش اصلی به همراه فرهاد اصلانی بازی می‌کند. محرم زینال‌زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان‌فر و غزل فرید دیگر بازیگران "جن زیبا" هستند.

فرید در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران فیلم گفت: در تکاپو هستیم تا بتوانیم چهارشنبه 13 دی ماه این فیلم را اکران کنیم. البته همه این‌ها منوط به این است که بتوانیم از موانع پیش‌رو عبور کنیم.

کارگردان فیلم "دعوتنامه" اظهار کرد: بیشتر این موانع به بحث‌های درون صنفی و هماهنگی با شورای صنفی باز می‌گردد و اتفاق خاصی نیست.

فرید ادامه داد: سعی می‌کنیم اکران همزمان این فیلم را در ایران و ترکیه به شکل همزمان داشته باشیم. در پی آن می‌خواهیم فرش قرمز مناسبی هم با حضور بازیگر ترکیه‌ای فیلم درایران داشته باشیم که کم و کیف آن محل بحث است.