به گزارش هنرآنلاین، محمد حسین اسماعیلی (معاون امور هنری ارشاد استان تهران) در این دیدار با ابراز خرسندی از نحوه اجرای امور و فعالیت‌های مؤثر انجمن موسیقی در استان تهران در دوره گذشته گفت: موفقیت‌ها و دستاوردهای چشمگیر انجمن موسیقی استان تهران با همت و درایت مسئولین و دستندرکاران توانسته است به جایگاه مطلوب و مناسبی در میان هنرمندان این عرصه برسد.

او با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اعضای هیئت‌مدیره قبلی انجمن افزود: انجمن موسیقی استان تهران در دوره جدید از اعضای باسابقه و هنرمندان صاحب‌نام و برجسته تشکیل شده است که این موضوع خودش ضامن ایجاد انجمنی توانا و کارامد خواهد بود .

اسماعیلی تأکید کرد: در دوره کنونی بیش از هر زمان دیگری باید به مقوله فرهنگ و هنر توجه داشت و از این رهگذر پرداختن به موضوع هنر بویژه عرصه موسیقی به عنوان یکی از ارکان مهم و مقبول هنرمندان و همچنین عموم جامعه بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی ابراز امیدواری کرد: یقین دارم با تلاش و اهتمام اعضای محترم هیئت‌مدیره در دوره جدید و در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌ها و اثرات مثبت و ارتقای بیش از پیش هنر موسیقی در سطح استان باشیم.

 در ادامه این دیدار هر یک از اعضای هیئت مدیره انجمن به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و اهداف مشترک انجمن را از زوایای مختلف بررسی و تحلیل کردند.

اعضای هیئت‌مدیره انجمن موسیقی استان تهران در دوره جدید متشکل از شهرام صارمی، آریا عظیمی‌نژاد، علی باستانی‌نژاد و امیرعباس ستایشگر هستند.