به گزارش هنرآنلاین، حسن پورگل محمدی سرپرست واحد فرهنگی و هنری اتاق اصناف و عضو شورای نظارت و ارزشیابی نمایش و موسس آکادمی تئاتر شهرستان پیشوا برای اولین بار نمایش کافه‌ای "نقاش" را در سطح شهرستان‌های استان تهران با هنرجویان نوجوان در پیشوا با موفقیت روی صحنه در حال اجرا دارد.

در حالی که 8 روز از اجرای این نمایش در کافه شاد در شهرستان گذشته، اما خبرهایی مبنی بر دعوت کافه‌های دیگر شهرستان‌های همجوار مانند ورامین، قرچک، پاکدشت و حتی ری برای اجرای این نمایش در آنجا صورت گرفته است و نامه‌هایی که برای پیشنهاد اجرا و دعوت به دست آکادمی تئاتر و واحد فرهنگی و هنری اتاق اصناف رسیده  است یعنی سبد فرهنگی در خانواده‌ها به چشم می‌آید.

نکته جالب اینکه کافه شاد پیشوا برای تعداد صندلی تماشاچیان دچار مشکل شده و حاضرین و علاقه‌مندان ایستاده نمایش "نقاش" را می‌بینند و درخواست اجرای مجدد بجایی رسیده که نمایش "نقاش" در روز هفتم  به سه اجرا رسید و در فصلی مانند دی ماه که زمان امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان است این باعث دلگرمی و افتخار در جنوب شرق استان تهران است.

نمایش کافه‌ای "نقاش" با 12 بازیگر احسان جنیدی، محمدمتین حیدری، آتنا فرخاری، محدثه بوربور، صالحه افشاری، رحیمه افشاری، امیرمهدی جنیدی، مائده امیری، حسین جنیدی، حنانه جنیدی، آیدا تاجیک و مجتبی فتحی دی ماه 1397 اجرا می‌شود.

نقاش رمان داستانی است نوشته آنتوان پاولوویچ چِخوف که محمدعلی وهاج به نمایشنامه تبدیل کرده و در زمان 35 دقیقه برای تماشاچیان اجرا می‌شود . طراح و کارگردانی نمایش کافه‌ای "نقاش" به عهده دکتر حسن پورگل محمدی است و قرار است هر دو ماه یک نمایش کافه‌ای را اجرا داشته باشد و تئاتر را میان مردم جامعه بیاورد.