به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، نشست معرفی و بررسی کتاب "فولکلور کودکان؛ هفت مقاله در فرهنگ عامه و ادبیات شفاهی کودکان" چهارشنبه 5دی با حضور حسن ذوالفقاری، جواد رسولی، اسدالله شعبانی و سیدعلی کاشفی‌خوانساری در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

این کتاب دربردارنده هفت مقاله در حوزه فولکلور و ادبیات شفاهی کودکان است که توسط انتشارات مدرسه (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش) روانه بازار نشر شده است.

"درآمدی بر شناخت شاخص‌ها و انواع فولکلور کودکان"، "بگو دوچرخه (مخاطب در ادبیات شفاهی کودکان)"، "انواع ترانه‌های کودکان"، "نمودهای اساطیری و دینی در چند ترانه شفاهی کودکان"، "اسلوب زبان و ترانه‌های شفاهی کودکان"، "لالایی، از دیروز تا امروز" و "لذت خواندن در سایه سار فولکلور و ادبیات شفاهی" عناوین هفت مقاله مطرح شده در این کتاب است.

نشست معرفی و بررسی کتاب "منشور حقوق شهروندی برمبنای کرامت انسانی"، ساعت ۱۴در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره دو برگزار می شود.

مدیرعامل جدید موسسه نشر شهر معرفی شد

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعطای حکمی، محسن جلالی فراهانی را به عنوان مدیرعامل جدید موسسه نشر شهر و باغ کتاب تهران منصوب کرد.

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اعطای حکمی، محسن جلالی‌فراهانی را به عنوان مدیرعامل جدید موسسه نشر شهر و باغ کتاب تهران منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است:

"جناب آقای محسن جلالی فراهانی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، به استناد ماده ۱۲۴ اصلاحیه قانون تجارت و اساس‌نامه بنا به پیشنهاد هیات‌مدیره موسسه، بدین‌وسیله جناب‌عالی را به سمت مدیرعامل موسسه نشر شهر منصوب می‌نمایم. انتظار می‌رود در راستای اساس‌نامه، با مساعدت اعضای محترم هیات‌مدیره و با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله، بهره‌گیری از نیروهای اندیشمند و صاحب‌نظر و با سازماندهی هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند نسبت به تحقق ماموریت های موسسه اقدام نمایید. از خداوند متعال آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون شما را در جهت تحقیق منویات مقام معظم رهبری در خدمت به آحاد شهروندان مسئلت می‌کنم. 

سعید اوحدی، رییس هیات‌مدیره و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران."

پیش از این سید مجید حسینی مدیریت موسسه نشر شهر و باغ کتاب تهران را بر عهده داشت.