به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت سیدعباس عظیمی مدیرعامل این موسسه از دو پیشکسوت در رشته‌های سنتی و موسیقی عیادت کرد.

عفت مجیدی هنرمند هنرهای سنتی(دوخت‌های سنتی) اهل گنبدکاووس، که 3 سال است به سبب مشکلات ریوی هر ماهه برای درمان در بیمارستانی در تهران بستری می‌شود نخستین هنرمندی بود که مورد عیادت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت قرار گرفت.

گفتنی است همسر این هنرمند نیز مدتی است که در همان بیمارستان بستری است و در این ملاقات استادان هوشنگ توکلی، صفا آقاجانی، مهرزمان فخارمنفرد، رضا بنفشه‌خواه و عزت اله مهرآوران نیز حضور داشتند و ضمن عیادتی صمیمی و احوال‌پرسی، برای این زوج آرزوی بهبودی کامل کردند.

عفت مجیدی در این ملاقات ضمن گلایه از این موضوع که در این مدت 3 سال بیماری تاکنون هیچ مسئولی جویای احوال وی نبوده است اظهار داشت: به محض عضویت در موسسه هنرمندان پیشکسوت در همین مدت کوتاه چند ماهه طی 2 مرحله در بیمارستان از من عیادت شده است و پیگیر وضعیت من بوده اند، به همین دلیل هم اعضا و کارکنان این موسسه را همچون خانواده دوم خودم میدانم.

همچنین مرتضی دلشب پیشکسوت عرصه موسیقی دومین هنرمند مورد عیادت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت بود.

در این ملاقات که با همراهی مریم معترف پیشکسوت هنرهای نمایشی و تنی چند از مدیران موسسه صورت گرفت، مرتضی دلشب با ابراز خرسندی از این دیدار به بیان خاطراتی از دوران جوانی خود پرداخت و اظهار امیدواری کرد با بهبود شرایط جسمی اش بتواند در برنامه های آتی موسسه حضور یابد.