به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران طی حکمی سپهر سلیمان را به عنوان مدیر بخش بین‌الملل این دوره معرفی کرد.

در متن حکم امین مختاری آمده است:

"نظر به شایستگی، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر بین‌الملل بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن فراهم آوردن شرایط مطلوب جهت برگزاری این بخش از جشنواره، در جهت تقویت تعامل مابین گروه‌های ملی و بین‌المللی کوشا باشید. امید است در سایه ایزد منان با بکارگیری حداکثر ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقا و اعتلای تئاتر دانشگاهی، در انجام وظایف محوله موفق باشید."

سپهر سلیمان، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی از دانشکده زبان‌های خارجه دانشگاه تهران است. وی با برگزیدن موضوع مطالعاتی تئاتر و متاتئاتر رنسانس، پیوند خود را با دنیای نمایش برقرار کرد. بازی در تئاترهای دانشگاهی و کارگردانی تئاتر در فستیوال تئاتر دانشکده زبان‌های خارجه از جمله فعالیت‌های هنری اوست. سلیمان تجربه دو دوره عضویت در بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را داشته و در سایه تسلط به زبان‌های اروپایی و شرقی، در حیطه تخصص پژوهشی در زمینه ادبیات و تئاتر تطبیقی،  در بیش از ده‌ها پروژه بین‌المللی با رسانه‌های خارجی و داخلی به عنوان مجری، برنامه‌ریز و مترجم همکاری داشته است.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران  به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1398 به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش های مختلف الف: مناطق "تئاتر صحنه" و ب: سراسری و بین‌المللی "تئاتر صحنه"، "تجربه های اجرا"، "نمایشنامه‌نویسی (جایزه استاد اکبررادی)،  "پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی)"، "ترجمه  نمایشنامه"، "عکس، پوستر و تیزر"، "غیر رقابتی"، "کارگاه‌ها و درس گفتارها"، "مدرسان"، "جشنواره جشنواره‌ها" و "پایان نامه‌های برگزیده" ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار خواهد شد. بخش تئاتر صحنه مناطق نیز نیمه اول اسفند ماه سال 1397 میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب تازه‌ترین اطلاعات و اخبار جشنواره می‌توانند به سامانه اینترنتی www.iiutf.ir مراجعه کنند.