به گزارش هنرآنلاین،  گالری ایده پارسی از ابتدای تاسیس همواره در راستای اهداف بلند مدت خود به نمایش آثار هنری با رویکرد خلاقانه از هنرمندان پرداخته و در اجرای نمایشگاه‌ها همواره سعی داشته تا مسیری بهتر و جدیدتر را برای گردآوری و همنشینی هنرهای مختلف در کنار هم طی نماید نمایش اثر هنری "زیبا بود زندگی" حاصل همین رویکرد است.

این اثر از تلفیق شعر و عکس و موسیقی به وجود آمده و برای مخاطب فضای جدیدی را خلق می‌کند. خالق این اثر با گردآوری عناصر مختلف تصویری و شنوایی سعی داشته تا بداهه‌ای در باره فراق و بی‌زمانی و شاید تا یک جاهایی در بی مکانی را برای مخاطب خلق نماید. این اثر توسط حسین پاکدل، محمد جواد بیگلرزاده، حسـن جنـت مکـان و حمیـد مهدوی خلق شده است.

در بخشی از بیانیه نمایشگاه به قلم محمد جواد بیگلرزاده آمده است:

آنچه از ابتدا در ذهن می‌پروراندم، خلق کولاژی هنری بود، کولاژی از بداهه‌ها و تجربیاتی که گذراندیم تا از فراق بگوییم؛ در بی زمانی و تا جایی که بشود در بی‌مکانی....موسیقی از چیدمان بداهه‌ها و شعر همراه و بی‌زمان به قلم رفیق نابم "حسن جنت مکان" نوشته شده. شخصیت بازیگر مجموعه بر مبنای شخصیت موسیقی انتخاب، و بعد شعر خلق شده؛ و ما در این انتخاب به حسین پاکدل رسیدیم ... ذهنم در این کولاژ به دنبال حضور روایتی دیگر بود و یا روایتگر دیگر؛ برای ارائه اثری مستقل و همراه. جنس و حس خودم و موسیقی و شعر؛ مرا به سمت عکس سوق داد؛ و حضور دوست خوبم آقای حمید مهدوی اطمینانم را برای به انجام رساندن این اثر مالتی مدیا با حضور عکس دو چندان کرد..."زیبا بود زندگی" بداهه‌ای است در باره فراق در بی زمانی و شاید تا یک جاهایی در بی مکانی.

اثر هنری "زیبا بود زندگی" همراه با رونمایی از آلبوم موسیقایی این اثر روز جمعه 7 دیماه ساعت 16 در گالری ایده پارسی با حضور عوامل و هنرمندان افتتاح و تا روز 12دیماه به نشانی خیابان شریعتی، خیابان دولت، کوچه الله وردی آذر ،پلاک 28 پذیرای علاقمندان خواهد بود .