سرویس موسیقی هنرآنلاین: تازه‌ترین اجرای میلاد درخشانی با عنوان کنسرت تریو میلاد درخشانی روز پنجشنبه 20 دی‌ماه ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

آخرین اجرای صحنه‌ای این موسیقی‌دان نهم آذرماه در ایوان شمس برگزار شد که در آن کنسرت باکلام قطعاتی از آلبوم‌های "اشارات نظر" و "حرف بزن" اجرا کرد شد. در کنسرت قبلی رضا تاج‌بخش، پدرام درخشانی، کسری سبکتکین، امین طاهری، طاها مظاهری و امیرعلی رحمانی به‌عنوان نوزانده با درخشانی همکاری داشتند. پدرام درخشانی هم همانند دیگر کنسرت‌های برادرش، با اجرای چند قطعه از ساخته‌های خود، چند دقیقه‌ای را روی استیج به سنتورنوازی اختصاص داد.

در اجرای پیش رو میلاد درخشانی با همراهی دارا دارایی و همایون نصیری، با اجرای قطعات اینسترومنتال و تحت عنوان تریو میلاد درخشانی به صحنه اجراهای سازی بازمی‌گردد.

درخشانی در صحبتی کوتاه به هنرآنلاین توضیح داد: در این اجرا قطعاتی از ساخته‌های خود را اجرا خواهم کرد که شامل آثار جدید و قدیمی مانند "نقطه پرگار"، "افشارستان" و... با تنظیم‌های جدید است. این کنسرت‌ها قرار است ادامه‌دار باشد.

 او ادامه داد: این برنامه شامل دو بخش است که در بخش ابتدایی با فرم کلاسیک حضور پیدا خواهیم کرد و در بخش دو به سمت فضای فیوژن می‌رویم. دارا دارایی به ما در بخش دوم اجرا اضافه خواهد شد. علاوه بر این بخش‌هایی از اجرا را به شکل "فری استایل" پیش خواهیم برد که با بچه‌ها روی صحنه به فرم آن خواهیم رسید.

میلاد درخشانی در این اجرا علاوه بر آهنگسازی، نواختن تار را هم به عهده دارد و همایون نصیری به‌عنوان نوازنده پرکاشن و دارا دارایی هم با گیتار باس روی استیج حاضر خواهد شد.