سرویس تجسمی هنرآنلاین: نسیم قره‌گوزلو درباره نمایشگاه "نقاشان امروز" که در فرهنگسرای ارسباران برپاست توضیح داد: در این نمایشگاه گروهی، از ۱۴ هنرمند اثر روی دیوار رفته است و بیشتر هنرمندان دو اثر خود را به این نمایشگاه آورده‌اند.

وی افزود: آثار از نظر تکنیک، فرم و اندازه با هم متفاوت هستند و به خاطر اینکه موضوع آزاد بوده است شاهد آثار بسیار متنوعی هستیم. اما اغلب آثار انتزاعی هستند. البته تابلوی خوشنویسی هم داریم ولی حال و هوای نمایشگاه رئال نیست.

او گفت: من آثاری را به این نمایشگاه آورده‌ام که رنگ و روغن هستند و مربوط به حسم در لحظه بوده‌اند. این کارها "تغییر" و "آن من" نام دارند.

قره‌گوزلو توضیح داد: بیشتر ما تحصیل‌کرده هنر هستیم و از قبل با هم دوست بودیم. برای همین با توجه به مشکلاتی که گالری‌ها برای هنرمندان جوان ایجاد می‌کنند، تصمیم گرفتیم یک نمایشگاه گروهی ترتیب دهیم و با هم کار کنیم. حقیقت این است که کار برای ما تازه کارها دشوار است. گالری‌ها هزینه‌هایشان بالا است و بین سه تا چهار میلیون برای برپایی نمایشگاه پول می‌گیرند.

او گفت: بنابراین تصمیم گرفتیم به فرهنگسرا مراجعه کنیم که شرایط خوبی دارند. البته در فرهنگسرا هم اولویت‌های دیگری وجود دارد که ممکن است نمایشگاه جوانان را به تاخیر بیاندازد.

این هنرمند توضیح داد: بازخورد خوبی از مخاطبان داشتیم. خود من از قبل فکر نمی‌کردم آثار اینقدر دیده شود و درباره آن تبادل نظر به وجود بیاید. قبلا هم در فرهنگسرای نیاوران کار کردم و برایم تجربه خوبی است.

وی افزود: هرکس برای کار خودش قیمت‌گذاری کرده است. معمولا آثار از یک میلیون تا چهار میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

این هنرمند در پایان گفت: به این نتیجه رسیده‌ام که کار کردن با یک کیوریتور حرفه‌ای می‌تواند به هنرمندان جوان کمک کند تا کارشان بهتر دیده شود و به رویدادهای مهم هنری راه یابد.

نمایشگاه نقاشی گروهی "نقاشان امروز" با آثاری از آرش قهقرایی، سارا ابوالصدق، پگاه ابراهیم‌آبادی، نسیم قره‌گوزلو، نادر مهرام‌فر، صبا  فتحی، لیلا اکبری، پانیذ محبوبی، مهتاب علایی، نوشین گودرزی، الهه صادقی، مجتبی هاشمی‌نژاد و رایان علی محمدی تا دوم دی‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برپاست.