سرویس تجسمی هنرآنلاین: مهسا قاسمی در این باره گفت: نقاشی با سبک مونوکروم یعنی تک رنگ. به این معنی که نقاشی از یک رنگ یا طیفی از یک رنگ استفاده شود. به همین دلیل در آثار این نمایشگاه هم نقاشی‌هایی به رنگ‌های مختلف داریم.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود ۲۴ اثر داریم و آثاری از علیرضا اکبرزاده، رامونا ایزدی‌یار، سیمین بایرامی، کیمیا برناش، سولماز بهمنی، الچین پیامی، مولود پیله‌ور ابریشم، افسانه ثمری، مریم حقیقی‌خواه، فیروزه خدیوی، محدثه رمضانی، فریبا سلطانی، زهرا سلیمیان، فرشته علیجانی، غزاله فدوی، روشنک فکور، روشنک قفقازی و رضا نریمانی روی دیوار رفته است.

او توضیح داد: برای این نمایشگاه یک ماه قبل فراخوان دادیم و از هنرمندان خواستیم آثار خود را با این تکنیک برای ما ارسال کنند. البته تعداد زیادی اثر بود که تایید نشد. ماه آینده هم در گالری شلمان یک نمایشگاه آزاد نقاشی خواهیم داشت.

او درباره فروش آثار هنری این گروه کیوریتوری گفت: اگر اثری در گالری به فروش نرود، آن را از طریق اینستاگرام گروه به معرض دید و فروش می‌گذاریم. رویکرد اصلی گروه هنری اورنگ، حمایت از هنرمندانی است که کمتر شناخته شده هستند و آثارشان دیده نشده است. هنرمندان را از بین کسانی انتخاب می‌کنیم که تحصیلات آکادمیک هنری دارند و یا زیر نظر استادان مجرب هنرهای تجسمی آموزش دیده‌اند.

نمایشگاه "مونوکروم" تا ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در نگارخانه کاوه به نشانی خیابان شریعتی، خیابان ظفر، انتهای فرید افشار، دولتشاد غربی، کوچه پروین، کوچه تایباد، شماره ۲۶ میزبان علاقه مندان به هنر خواهد بود.