سرویس سینمایی هنرآنلاین: تورج اصلانی فیلمبردار و تهیه‌کننده سینما آثار متفاوتی آماده دارد که احتمالا در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می روند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این حضور گفت: فیلم‌های‌ "درخونگاه" به کارگردانی سیاوش اسعدی، "زهرمار" به کارگردانی جواد رضویان، "قسم" به کارگردانی محسن تنابنده را در مقام مدیرفیلمبرداری برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده دارم که فیلم "درخونگاه" آماده اکران است و فیلم‌های "زهرمار" و "قسم" درمرحله پست پروداکشن قرار دارند.

اصلانی همچنین ادامه داد: علاوه بر این‌ها فیلم سینمایی "حمال طلا" به کارگردانی خودم را نیز برای حضور در بخش (نگاه نو) فیلم‌ اولی‌ها شرکت داده‌ام.

"حمال طلا" با نام قبلی"حباب زر" قصه زندگی رضا، حمال طلا است. شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز در مسیر از او دزدی می‌شود و او باید غرامت بپردازد. او از دوستش لویی کمک می‌گیرد اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می‌کند.

سعید آقاخانی، پیام احمدی نیا، لطف الله سیفی، ژاله صامتی، امید روحانی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران، حسن زاهدی، داود محمدآبادی، محمود شفیع خانی، رضا شفیع خانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. اولین حضور جهانی این فیلم در جشنواره پوسان کره جنوبی بود که در بخش مسابقه با سایر آثار به رقابت پرداخت.