به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، تفاهم‌نامه همکاری موسسه خانه کتاب و بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان درباره کتاب و کتابخوانی و ارائه خدمات درمانی به اهل قلم منعقد شد.

بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان براساس مسوولیت اجتماعی، توجه ویژه به اهالی فرهنگ و کتاب، تقویت روحیه و امید بیماران در غالب تفاهم‌نامه‌ای با موسسه خانه کتاب، خدمات و امکانات رفاهی در اختیار اهالی قلم سراسر کشور قرار می‌دهد.

این بیمارستان در کنار خدمات درمانی و پزشکی به مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز توجه داشته و نشست‌های نقد و بررسی کتاب، نمایشگاه‌های تخصصی با موضوع کتاب و... نیز برگزار می‌کند.

براساس این تفاهم‌نامه، اهالی قلم سراسر کشور می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از خانه کتاب از خدمات این بیمارستان اعم از شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، دیالیز و براکی تراپی به صورت رایگان برخوردار شوند.

همچنین هزینه اقامت یک نفر از همراهان بیمار براساس این تفاهم‌نامه تامین خواهد شد.

موسسه خانه کتاب نیز در زمینه تجهیز کتابخانه‌ این بیمارستان، برگزاری نمایشگاه با موضوع کتاب، ارسال مستمر نشریات و تازه‌های کتاب به کتابخانه این بیمارستان و معرفی بیماران نیازمند به خدمات شیمی درمانی و سرطان با این بیمارستان همکاری می‌کند.