سرویس تئاتر هنرآنلاین: "وامانده تهران"، "سایکوتیک"، "مردی به نام اوهه"، "پرومته- طاعون"، "شی آف"، "عشق من، حامد بهداد"، "مرد و اسلحه"، "انحراف موقت"، "دیگری بزرگ"، "تیمون آتنی"، "هتل کوهستانی"، "به دنیا خوش آمدید"، "آخر بازی"، "سند روم استکهلم"، "بنگاه تئاترال"، "با من رودررو حرف بزن"، "شعری که شاعر نسرود"، "بازیافتی‌ها"، "خانم گلاب" و "روزگار وصل" 20 عنوان اثر نمایشی هستند که هفته‌ای که گذشت در تماشاخانه‌های خصوصی و دولتی شهر تهران به روی صحنه آمدند. در ادامه مروری داریم بر نمایش‌هایی که در تماشخانه‌های پایتخت در حال اجرا هستند:

مجموعه تئاترشهر

نمایش "شاه لیر" اثر ویلیام شکسپیر به کارگردانی، دراماتورژی و تهیه‌کنندگی مسعود دلخواه ساعت 18 در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به روی صحنه است و بازیگران آن  مهدی سلطانی، الهام پاوه نژاد، بهاره رهنما، خسرو شهراز، رحیم نوروزی، محمدصادق ملک، ناصر عاشوری، محمدرضا علی اکبری، حمیدرضا هدایتی، محمد صدیقی مهر، محبوبه تفضلی، یلدا قشقایی، سجاد بابایی، محمد صادقی، امیرحسین سرداریان، حسین ابراهیمی، سعید عظیمی، سپاس رضایی، افشین حسنلو، فربد غفاری، محمد پیرالیاس، رضا ایزدخواه، منصور تمیزی فر، حمیدرضا جهانگیری، سعید مصطفایی، میلاد پاک سرشت، حامد عباس پور، حامد آرامی، مجید قنبری، سارا خسروی و الهام قندهاری هستند.

تالار چهارسو این مجموعه از 18 آذر ماه ساعت 20 میزبان نمایش "پرومته- طاعون" با دراماتورژی میثم خوئی و کارگردانی شهاب آگاهی است. اجراگران این اثر نمایشی  سارا اکبری، طاهره هزاوه، محمد مجد طاهری و نیلوفر ندایی هستند.

"فاندو و لیز" اثر نمایشی نوشته فرناندو آراال، ترجمه ایرج انور و کار هوشمند هنرکار است که ساعت 18 در سالن چهارسو این مجموعه به روی صحنه خواهد آمد و پرستو کرمی، میثم یوسفی، مهناز غمخوار، علی طاهری و سیاوش خادم حسینی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "مردی به نام دایک" نوشته هال ورثی هال و روبرت میدل مس، ترجمه جمشید شامحمدی و کار مهدی ساعت 19:30 در سالن قشقایی این مجموعه اجرا می‌شود. کریم اکبری مبارکه، حمیدرضا نعیمی، سودابه جعفرزاد، طیبه میامی، زهراکولیوندو و شهرام پوراسد بازیگران این اثر نمایشی هستند.

"خرده نان" ساعت 19 در سالن سایه این مجموعه به روی صحنه است. نویسنده این اثر لویی کالافرت، مترجم آن شهلا حائری و کارگردانش کورش سلیمانی است و رضا بهبودی و آناهیتا اقبال‌نژاد در آن ایفای نقش می‌کنند.

تماشاخانه ایرانشهر

نمایش "طناب" اثر پاتریک همیلتون و کار نصیر ملکی جو ساعت 21:30 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه آمده است. آتیلا پسیانی، رامین ناصر نصیر، علی شادمان، خسرو پسیانی، پگاه کاظمی، آیناز آذرهوش، مهسا طهماسبی و راد پور جبار بازیگران این اثر نمایشی هستند.

"خروس لاری" نوشته و کار امید سهرابی ساعت 19:30 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی این تماشاخانه به روی صحنه است و بازیگران آن عاطفه رضوی، نازنین بیاتی، الناز حبیبی، سوگل خلیق، سوده شرحی، مهسا ایرج پور، یاسمن ادیبی، سیمین کرامتی و امیر حسین رستمی هستند.

نمایش "شیروانی داغ" نوشته ایوب آقاخانی و رضا بهداروند براساس "گربه روی شیروانی داغ" اثر تنسی ویلیامز به کارگردانی ایوب آقاخانی ساعت 20:30 در سالن استاد سمندریان این مجموعه به روی صحنه است و وحید آقاپور، نسیم ادبی، لیلا بلوکات، امیرعلی دانایی، فرید سجادی حسینی، فریبا متخصص و وحید نفر در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

خانه نمایش اداره تئاتر

نمایش "خرده بیخودی‌های همسرداری" ساعت 18 در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا می‌شود و مریم (معصومه) عسگری، مجید علم بیگی و ناهید صاحبی به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.

"رضای رضوان" نام نمایشی است ساعت 19:45 به نویسندگی و گارگردانی هدی آهنگر در این تالار نمایشی اجرا می‌شود و محمد حسین ممیززاده.، محمد آهنگر، رضا رمضانی و هدی آهنگر در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش "خانم گلاب" از 20 آذر ماه ساعت 18 در سالن شماره یک این مجموعه اجرا می‌شود. نویسنده این اثر نمایشی محبوبه نورنقدی و کارگردان آن محمد قنبری است و بازیگران این نمایش سمیه قانعی، ندا لشگری، مرضیه زهری، مرتضی موسوی، وحید سلیمی، حسین رضایی، مژگان نازی، امیرمحمد مرادی و مهرزاد کلانتری هستند.

"بازیافتی‌ها" عنوان اثر نمایشی است که از 22 آذر ماه ساعت 21:15 در سالن شماره یک این پردیس تئاتر به روی صحنه است. رضا حیدری نویسنده و کارگردان این نمایش است و بازیگران آن نادر فلاح، امیرکربلایی زاده، الهام شعبانی، مهدی برومند و علی پویا قاسمی هستند.

نمایش "وامانده تهران" به نویسندگی علی شعائی و محمد آزاد فرد با نگاهی آزاد به داستان انفجار بزرگ اثر هوشنگ گلشیری به کارگردانی علی شعائی از 22 آذر ماه ساعت 19:30 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد با بازی و طراحی حامد رحیمی نصر اجرا می‌شود.

"بی‌خانمان" نام اثر نمایشی نوشته و کار محمود رشیدی است که ساعت  16 هر جمعه در سالن شماره سه پردیس تئاترشهرزاد اجرا می‌شود. محمود رشیدی بازیگر این نمایش است و بازیگر مهمان این اثر نیما پرج است.

ابراهیم پشت کوهی نمایش "مثل آب برای شکلات" را ساعت 21:15 در سالن شماره دو این پردیس تئاتری به روی صحنه آورده است که بازیگران آن رویا نونهالی، بهنام پانیزه، معصومه بیگی، فاطمه جعفری، سارا شاهی، افسانه پرمر، علیرضا سرحدی، مسعود خادمی، سارینا ترقی، فاطمه احسانفر، غزل لوری و محمد شورانی هستند.

نمایش "شب بیست و یکم" به نویسندگی محمود استاد محمد و کارگردانی سمیرا عالم پناه ساعت 17 با بازی  امیر ارشیا براتی، احسان امیدی، محسن صادقی و شایان موسوی در سالن شماره سه این مجموعه به روی صحنه است.

"مده‌آی سن مدار" نوشته آنکا ویسده با ترجمه مهدی بجستانی و احمد ساعتچیان، به تهیه‌کنندگی امین زندگانی و طراحی و کارگردانی بورژین عبدالرزاقی ساعت 20:15 در سالن شماره سه این مجموعه به روی صحنه است و الیکا عبدالرزاقی، احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی در آن ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "مزون" نوشته شهرام سلطانی به کارگردانی عادل عزیزنژاد و معصومه خزایی ساعت 21:30 در سالن شماره سه پردیس تئاترشهرزاد اجرا می‌شود و بازیگران آن پرستو گلستانی، عادل عزیز نژاد، صحرا اسدالهی و میلاد مرتضوی هستند.

عمارت نوفل لوشاتو

نمایش "انحراف موقت" نوشته و کار بهنام حجتی از 21 آذر ماه ساعت 19:30 در سالن شماره 2 این تالار نمایشی به روی صحنه است و نیما خطیب شاد و ریحانه مسگری در آن ایفای نقش می‌کنند.

"مرد و اسلحه" نام نمایشی به نویسندگی جرج برنارد شاو است که مترجم آن علاالدین بازارگادی و رسول قادری کارگردان آن است. این نمایش از 19 آذر ماه ساعت 21 در این مجموعه به روی صحنه است و بازیگران آن حمید رضا رکنی، مجید وزیری، تینا عاقل نژاد، محمد حسن ثنایی، نگین غفاری، پریسا علیزاده، رویا نادری و رسول قادری است.

نمایش "مردی به نام اوهه" اثر اسلامیر مروژک، ترجمه نوید ادیبی‌فرد به کارگردانی بهرام سروری‌نژاد از 18 آذر ماه ساعت 21 در سالن شماره 1 این مجموعه اجرا می‌شود و بازیگران آن سامان توحیدی، شایان خدامی، محمدجواد ذوالقدر، آتوسا راستی، عسل سادات‌اصفهانی، بهرام سروری‌نژاد، هورداد سروری‌نژاد، محمدرضا قلمبر، کامیار محبی و ندا نوری هستند.

"تحت تاثیر" نوشته و کار رسول کاهانی ساعت 19:30 در سالن شماره 2 عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود. بازیگران این اثر نمایشی مینا اسکندری، امیر پاکاری، سرور پیروانی، بهنام چاشی، سعید حشمتی، داریوش رشادت، هادی شیخ الاسلامی و مریم مهدی زاده هستند.

"حجم غلیظ" با نویسندگی، طراحی و کارگردانی منصور صلواتی ساعت 18:15 در سالن شماره 2 این تالار نمایشی اجرا می‌شود و بازیگر آن هانیه مفلح است.

تئاتر مستقل تهران

"سیزده" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهدی کوشکی عنوان اثر نمایشی است که ساعت 17 در این تالار نمایشی به روی صحنه است و بازیگران آن مهدی آذربخش، پانته آ احمدخان، برنا اعتمادی، سعید اویسی، محمد کاظم بابایی، نرگس باقری، مونا تدین پور، ارشیا تهرانی، سارا خانکی، عباس خداقلی زاده، پانیذ خلیل زاده، کیارش رادمهر، ملینا رحمانی، الی رزم آرا، احسان رضوانی، یگانه رفتاری، شهروز زعفر، سحر سالک، اشکان شریعت، بهناز شمشیری، الی شوشتری، آرمینا ضیاءنور، سید مهدی طبایی، سارو عباسی، سحر عبدالملکی، هلیا عظیمی، امین قاسم لو، سیاوش گلزاری، حسین مطیع امیری، محمد حسین موسوی، علی میرابی، مهرداد میرزایی، پریسا نقدی زاده، محمد همتی، سپیده یحیوی و مهدی یگانه هستند.

نمایش "زندگی در تئاتر" ساعت 21 در این تالار نمایشی اجرا می‌شود و نویسنده این اثر نمایشی دیوید ممت و کارگردان آن محمد برهمنی  است و بازیگران این اثر میرسعید مولویان، ایمان صیادبرهانی هستند.

"ابتدا وارد می‌شود" نام نمایشی به نویسندگی و کارگردانی فرید یوسفی است ساعت 19 در این مجموعه به روی صحنه است و بازیگران آن میلاد مرادی، پویا چوداریان، امیر سمیعی، محمّد عبدالوند، نیما نعمتی، سارا عبادی و کیانوش داوودی زاده هستند.

خانه نمایش مهرگان

"به دنیا خوش آمدید" به نویسندگی و کارگردانی پارسا ذوالفقاری از 18 آذر ماه ساعت 17 در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود. سحر احسانی، زهرا ایران نژاد، غزال راه آورد، مهسا سیاری، فرشاد فعال، غزال قربانی، صادق کاهانی، حسین لطفی، نیما میرزا حسین و امیررضا نظری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "دیگری بزرگ" به نویسندگی طراحی و کارگردانی علی قاجاری از 20 آذر ماه ساعت 20:15 در سالن شماره دو این مجموعه اجرا می‌شود و بازیگر آن علی قاجاری  است.

"شی آف" نوشته و کارگردانی داوود پورحمزه از 25 آذر ماه ساعت 20 در سالن شماره 2 این مجموعه به روی صحنه است و مصطفی لطیفی خواه، شیرین صفایی، محمد فراهانی، یلدا تحویلدار، الناز شهبازی و داوود پورحمزه در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "سایکوتیک" نوشته رضا آشفته و کار امید اولیائی از 17 آذر ماه ساعت 17 در سالن شماره 2 این خانه نمایش اجرا می‌شود و بازیگر آن امید اولیائی است.

"از اونور کارائیب کشوندیش اینجا چیکار!؟" به نویسندگی نگار دوستی ثانی و کارگردانی سمیرا مهدوی ساعت 19 در سالن شماره 2 این مجموعه اجرا می‌شود و پژمان عبدی، محمدعلی حسینعلی پور، حامد فعال، آنالی شکوری و راحله طاهری در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

"محبوبه‌ها" نوشته نوشین تبریزی به کارگردانی ژاله صامتی ساعت 19:30 در سالن شماره یک این تماشاخانه اجرا می‌شود و بازیگران آن هناز نازی، معصومه رحمانی، مارال فرجاد، ژاله صامتی، کتانه افشاری نژاد، پریسا محمدی و نوشین تبریزی هستند.

سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران

"قطعه کریوگرافیک ن بودن" کار امیر امیری ساعت 18 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود و امیر امیری، محسن خدری و مرتضی زارعی رقصندگان این نمایش هستند.

نمایش "لغزش آنی کلام" با طراحی و کارگردانی امید مشهدی و نازنین بهرام ساعت 19:30 در این مجموعه به روی صحنه است و بازیگران آن  محمد اسد، نازنین بهرام، ثمره جوهرچی، حامد حسین زاده، امیرحسین حسینی، رضا حیدری نیا و نیلوفر شایانی هستند.

"گربه‌ها و آقاها" نوشته حسین امرایی و کار احسان بیات فر ساعت 21 در سالن استاد انتظامی اجرا می‌شود و بازیگران این اثر نمایشی لادن نازی، مسعود رمضانی، محدرضا جمشید‌پی، احسان بیات‌فر، حسین امرایی و علی میری هستند.

تماشاخانه دیوار چهارم

میلاد محمدی‌پور نمایش "شب هزار و یکم" اثر بهرام بیضایی را ساعت 17:30 در سالن اصلی این تالار نمایشی به روی صحنه آورده است و میلاد محمدی پور، زینب فرحزادی، محدثه نویانی، مهرانا عیسی پور، پارمیدا زارعی، محمدرضا محمودی، پانیذ جعفری، کیمیا نهرین و الهه غفوری  در آن ایفای نقش می‌کنند.

"ایمولیتور" نوشته میلاد فرج‌زاده و کار کیارش حقگو ساعت 22:30 با بازی سیامک راشدی، ارمین خوش نیک، الهام جدی، مهدیس توکلی، سپهر زمانی، میلاد فرج زاده و محمد نورالدینی در این مجموعه اجرا می‌شود.

نمایش "دارم اینجا تجزیه می‌شم" به نویسندگی بهاالدین مرشیدی و کارگردانی احسان گرایلی ساعت 19:30 در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود و بازیگران آن شکوفه داودی و بهاالدین مرشدی هستند.

"پادشاه می‌میرد" نوشته اوژن یونسکو و کار محمد فاتحی ساعت 21 در سالن اصلی این مجموعه اجرا می‌شود و بازیگران آن مجید اقبالی، الهه فربدزاده، یاسمین بنیادی، علی علیایی، محسن بخشی و سمیه خواجوند هستند.

تئاتر مولوی

"هار" عنوان اثر نمایشی جدیدی است که ساعت 20:30 در سالن اصلی این مجموعه به روی صحنه است و علیرضا آشوری، سپندار اعلم، میلاد افواج، مرصاد بورقان، متین حبیبیان، علی اصغر حسینی، شهاب رحمانی، اکبر سلمانی اله دادی، مهدی قربانی، جواد کارگر، بردیا مشهودی و نرگس نیک سیرت در آن ایفای نقش می‌کنند.

"پاره سنگ در جیب‌هایش" نوشته مری جونز، ترجمه حمید احیا و با طراحی و کارگردانی مجید سیدآبادی ساعت 19:30 در سالن کوچک این مجموعه به روی صحنه است و بازیگران آن صادق برقعی و وحید منتظری هستند.

نمایش "تجزیه" نوشته صبا نجاتی به کارگردانی مرتضی جلیلی دوست ساعت 18:30 در سال اصلی این تماشاخانه اجرا می‌شود و بازیگران آن عرفان امین، مصطفا امیری، صبا نجاتی، کمال کلانتر، عماد درویشی، اسماعیل کمالی دهقان، المیرا آشفته، آرش رفیعی و، نفیسه زارع هستند.

تماشاخانه سه نقطه

"خواهران و برادران دالتون" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمد رضایی مقدم از 15 آذر ماه ساعت 17:45 در سالن خسرو شکیبایی این مجموعه اجرا می‌‌شود. مریم اصغری، منوچهر ساکی و بهادر میرناصری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

کنسرت- نمایش "شعری که شاعر نسرود" با نویسندگی و کارگردانی شاهین اسنا از 17 آذر ماه ساعت 20:30 در سالن خسرو شکیبایی این تماشاخانه با بازی ساغر خان زاده، مصطفی دلیری، علی فرجی، آویشه پرتوی، اردلان فروتنی نیا و عطالله نجفی اجرا می‌شود.

فرهنگسرای نیاوران

"روزگار وصل" عنوان نمایشی ویژه بانوان است که 22 و 23 آذر ماه ساعت 15 در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد و بازیگران آن خاطره خوشدل و مرثین واثقى هستند.

نمایش "پول و پیاز" ساعت 20 در سالن گوشه نیاوران اجرا می‌شود. این نمایش نوشته و کار آدینه سمنانی است و بازیگران آن شاهرخ هدایی، مهدیه جلمبادانی، هادی شبانی و آدینه سمنانی هستند.

"رد پای نی نی نو" عنوان اثر نمایشی نوشته و کار زیبا برجی فلاح است که ساعت 17:30 در سالن گوشه این فرهنگسرا به روی صحنه است و بازیگران آن بهمن داداشی، سهیل پناهی، مژگان منتصریان و هلیا نصرالهی هستند.

مکتب تهران

نمایش "مرگ در می‌زند" اثر وودی آلن به کارگردانی منصوره سجادیان 20:30 در مکتب تهران به روی صحنه است و بازیگران آن امیر کرمی و حمیدرضا مرادی هستند.

"آخر بازی" اثر ساموئل بکت با ترجمه و کارگردانی مهسا منصوری از 18 آذر ماه ساعت 20 در این مجموعه به روی صحنه است و بازیگران این اثر نیز گلناز گرجی پور، مبین مولائی و عباس نورمحمدی هستند.

تماشاخانه شانو

 

"تیمون آتنی" نوشته و کار مهدی رضایی از 18 آذر ماه ساعت 19:305 در این تالار نمایشی با بازی مهدی رضایی، حمیدرضا عیوضی، فرزین فولادپنجه، بنیامین میلان، فرناز افشار و صدف روزبهانی به روی صحنه است.

 

نمایش "سند روم استکهلم" به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی ابراهیمی از 20 آذر ماه ساعت 18 در این مجموعه به روی صحنه است و امیرعلی ابراهیمی، حسین طهماسبی، رها خسروشاهی، سینا آذربایجانی، علی ابراهیم، کسری کیادی، کیارا کیاشمشکی، کیمیا علوب، کیمیا کریمیان، متین نجاتی، محمدرضا آریان صدر، ندا لاهوتی آذر و نغمه اسلامی دراین نمایش ایفای نقش می‌کنند.

تالار هنر

"از کجا اومدیم" نام نمایشی نوشته مهدی چاکری و کار محمد عاقبتی است که ساعت 18 در تالار هنر روی صحنه است و بازیگران و بازی دهندگان عروسک این نمایش محمد هادی عطایی و الکا هدایت هستند.

نمایش "کودک سفر به آینده" براساس انیمیشن ملاقات با خانواده رابینسون و طرحی از جان برنستین به کارگردانی محمد عبدی ساعت 19:20 در تالار هنر به روی صحنه است و بازیگران آن هیراد محمدی، سمن قناد، آناهیتا خسروی، توحید نوروزی، اعظم شکوفه پور، محمد عبدی، مهدی ملکی، حمیدرضا گودرزی، علی نوری و میثاق آقا مولایی هستند.

تماشاخانه ایران تماشا

"خاله سوسکه" عنوان نمایشی است که روزهای پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 17 و 18 در این مجموعه به روی صحنه است. کارگردان این نمایش سینا نورایی است و بازیگران آن صالح خواجه، آنا نمکچیان، مهرزاد شربت خواری، زهرا اصغری، سینا نورایی و مهدی سرابی است.

همچنین سینا نورایی ساعت 17 و 18 نمایش "خاله پیرزن مهربون" را در این تماشاخانه به روی صحنه آورده است که بازیگران آن آنا نمکچیان، مهرزاد شربت خاری، صالح خواجه، مینا ابراهیمی، مهدی سرابی و سینا نورایی هستند.

نمایش "آدم برفی" نوشته مهدی مهدی آبادی و کار آنان نمکچیان پنج شنبه و جمعه‌ها ساعت 17 و 19 در این مجموعه به روی صحنه است و بازیگران آن هدی فلاح، آنا نمکچیان، سینا نورایی، مهدی سرابی و آریو علینژاد تشکری هستند.

"علیمردان خان" نیز به کارگردانی سنیا نورایی با بازی صالح خواجه، آنا نمکچیان، مهرزاد شربت خواری، مینا ابراهیمی، محمد بیگی، سینا نورایی و مهدی سرابی ساعت 18 روزهای پنجشنبه و جمعه در این تالار نمایشی به روی صحنه است.

خانه موزه استاد عزت‌الله انتظامی (قیطریه)

"عشق من، حامد بهداد" نوشته افشین هاشمی به کارگردانی شکرخدا گودرزی از 21 آذر ماه ساعت 20:30 در این موزه به روی صحنه است و بازیگران آن خسرو احمدی و ایلیا منفرد هستند.

نمایش "دهشت و نکبت رایش سوم" عنوان اثر نمایشی اثر برتولت برشت است که به کارگردانی داریوش مودبیان ساعت 20 در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی با بازی سارا ابراهیمی، علیرضا اخوان، سحر اسکندری، سعید پارسا، علی دشتی، هستی رزازچیان، محمد سلطانی، آرین صفایی، هومن صفایی، مهرناز عباسی، نگار نیکنامی و داریوش مودبیان اجرا می‌شود.

تماشاخانه سنگلج

نمایش "بنگاه تئاترال" اثر علی نصیریان با کارگردانی نسیم تاجی از 19 آذر ماه ساعت 18 در این تماشاخانه اجرا می‌شود و نقش‌آفرینان این نمایش هادی شیرمحمدی، محمد پاکدل جوان، مجتبی قربانی، مهرداد باقری، رضا نعمتیان، درسا جهانگیری، لیلا ارجمند پیوند و حامد سوری هستند.

"قحط الرجال" ساعت 20 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه است و بازیگران آن  حسین رفیعی، مهسا ایرانیان، الهه پورجمشید، جمال فؤادیان، فیروز حیدرزاده، امین اکبری نسب، کوروش رخشنده پی، علی عطایی حور و داوود معینی کیا هستند.

تماشاخانه استاد جمشید مشایخی

نمایش "خدای کشتار" اثر یاسمینا رضا، ترجمه مائده طهماسبی با کارگردانی مجید کرمی از 15 آذر ماه ساعت 20:30 در این تالار نمایشی اجرا می‌شود. روزبه امامی، زهرا سجادی فرد، سامان دهقانی، پرستو درویش، دانیال تیمور نژاد و مجید کرمی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

"کاترپیلا و چرا خرس‌ها دم‌های کوتاهی دارن؟!" نوشته جین ام متسون، با ترجمه سیمین امیریان و کارگردانی مهرنوش دارا ساعت 18 در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به روی صحنه است و بازیگران آن ماهان عابدی، عسل عسگری، امیرصدرا حقانی، هلیا نورپوری، باربد فرشیدزاده، مه یاس پازوکی، حسام کامرانی، پارسا حسینی، طاها عابدی، حدیثه قربانی، آیناز کرمانی، رها عربگری، آدرینا افشار، آرامیس روبیاتی، آرمبتی معینی، تسنیم جعفری، سما عرب، بردیا خرسند، پرنسا گونه فراهانی، مانلی فراهانی، مرسانا آقاحسینی، رایان سرلک، راتا مهدوی، اریابد مقدم، امیر محمد مصطفایی و ترنم رضایی هستند.

از محراب، کانون، رویال هال تهران و وحدت تا سرو، ناصرخسرو، باران، حوزه هنری و حافظ

سالن اصلی تالار محراب ساعت 19:30 میزبان نمایش "لطفاً با مرگ من موافقت کنید!" به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی کوروش ساسانیان است. بازیگران این اثر نمایشی النا آهی، جواد اینانلو، علیرضا دهقانی، کوروش ساسانیان و ماندانا عبقری هستند.

 نمایش "کلوچه‌های خدا" با طراحی و کارگردانی آرش شریف‌زاده ساعت 17:30 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به روی صحنه است و احمدخیرآبادی، پرویز حاجی زاده، حمیدرضا حسینعلی، مریم علی نیا، نیره حاجیان، پریسیماه بنماران و نگین تقوی راد بازیگران این نمایش کودک ونوجوان هستند.

"بینوایان" عنوان اثر نمایشی است که براساس رمان ویکتور هوگو به کارگردانی حسین پارسایی ساعت 19:30 در رویال هال تهران اجرا می‌شود. پارسا پیروزفر، نوید محمدزاده، پری ناز ایزدیار، سحر دولتشاهی، هوتن شکیبا، اشکان خطیبی، امیرحسین فتحی با همراهی بیش از 300 هنرمند بازیگر، خواننده و نوازنده در این اثر حضور دارند.

نمایش "خانه برناردا آلبا" اثر فدریکو گارسیا لورکا با دراماتورژی محمد چرمشیر و طراحی و کارگردانی علی رفیعی ساعت 18 در تالار وحدت به روی صحنه است و بازیگران این اثر نمایشی رویا تیموریان، مریم سعادت، مائده طهماسبی، نسرین درخشان زاده، پریسا صبوری نژاد، ریحانه سلامت، یلدا عباسی، سارا رسول زاده، مصطفی ساسانی، مرضیه بدرقه، ساناز روشنی، فرزانه زینتی، ساناز نجفی، ستاره بذرافشان و زهره رمضانی هستند.

"خاک شیرین" نوشته حامد مکملی و کار علی برجی ساعت 19 در تماشاخانه سرو اجرا می‌شود و بهار ارجمند، محمد بی ریا، محمدرضا آزادفر، بهزاد رحمتی، محمود رضا فراهانی سهیل قاسم خانی، سلیمان مختاری، حسین دهنوی، محمدجواد مقصودی و سینا حسامی فر در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "سنگر دوست داشتنی" ساعت 18 در تالار ناصرخسرو به روی صحنه است. نویسنده این نمایش جی. آر ویلار، مترجم آن فاطمه بردبار جاویدی و مسلم آئینی و کارگردان و دراماتورژ این اثر مسلم آئینی است. پوریا عبدی، پریسا کمالی نژاد و پیام زمانی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

"هتل کوهستانی" به نویسندگی واسلاو هاول ترجمه رضا میرچی و کارگردانی آریو راقب کیانی از 18 آذر ماه ساعت 19 در تئاتر باران به روی صحنه است و روزبه انصاری، سروش بشارتی، شهاب حیدری، میرحسین نونچی، نازنین مهر، ریحانه جهانی، مهرنوش مسعودیان، مجید وهابی، بهار موسوی، کوشا نشتایی، رضا گرشاسبی، سپنتا سکوتی و بهزاد کریمی در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

"با من رودررو حرف بزن" به نویسندگی شهرام احمدزاده و کارگردانی مهدی محمدی از 20 اذر ماه ساعت 18 در تماشاخانه ماه حوزه هنری این مجموعه اجرا می‌شود و بازیگران این اثر نمایشی شبنم عالی، خشایار فراهانی، رامین قادری و بهار عسگری هستند.

"باشگاه مشت زنی" نام نمایشی است که ساعت 21 در تالار حافظ به روی صحنه است. نویسنده این اثر دامون نوروزی و طراح و کارگردان آن  ندا تمیمی است و بازیگران آن مهدی فریضه، روزبه معتمدی مهر، شهرزاد کلانتری، امیر صمصام طهماسبی، رزا خلیلی، امیر جلیلی، علی هدایتی، محمدحسین صنیعی، آرین حیدری و سید جواد یحیوی هستند.