به گزارش هنرآنلاین، کنسرت پیانو آواز علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی اعضای سابق گروه ژوان 28 آذر ماه و در سالن برج آزادی برگزار خواهد شد.

گروه ژوان در سال‌های 85 تا اوایل دهه نود قطعاتی همچون " دختر بهار "، " سایه "، " یه حالی دارم این روزا "، بهت قول میدم "، و ... را تولید و منتشر کرد و توانست توجه شنوندگان را جلب کند.

قرائی‌منش درمورد این کنسرت گفت: پس از سال‌ها بار دیگر در کنار دوست خوبم مهدی یغمایی به روی صحنه خواهیم رفت. در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیز گروه ژوان، قطعات مستقل خودم و قطعاتی که برای مهدی یغمایی ساخته‌ام به همراهی هم اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: این کنسرت به صورت پیانو آواز اجرا خواهیم کرد که البته خیلی سخت‌تر از یک ارکستر بزرگ است. زیرا در این جا ارکستری وجود ندارد که اشتباه شما را پوشش دهد. پس کوچک‌ترین اشتباهی به چشم مخاطب خواهد آمد. همچنین می‌خواستیم که کنسرت را به طوری خاص اجرا کنیم. البته همیشه خاص بودن این نیست که ارکستر بزرگی روی صحنه داشته باشید یا اپنینگ خاصی برای آن طراحی کنید. بعضی وقت‌ها خاص بودن در سادگی است و مطمئن هستم که مخاطبان از این کنسرت لذت خواهند برد.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سامانه ایران کنسرت مراجعه کنند.