سرویس سینمایی هنرآنلاین: از امروز چهارشنبه 21 آذرماه دو فیلم "مارموز" به کارگردانی کمال تبریزی و "بی‌نامی" به کارگردانی علیرضا صمدی به روی پرده سینماها می‌روند.

"مارموز" جایگزین فیلم سینمایی "آستیگمات" مجیدرضا مصطفوی می‌شود. این فیلم که در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد به دلیل مضمون سیاسی که دارد با اما و اگرهای بسیاری همراه بود.

مارموز

"مارموز" با مضمونی کمدی و سیاسی روایتگر داستان زندگی شخصی به نام "قدرت" با بازی حامد بهداد است که سودای رسیدن به قدرت را دارد. حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو، فرهان معین زاده همراه با گروه موسیقی "بُمرانی" در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بی نامی

"بی نامی" به کارگردانی علیرضا صمدی داستان زن و شوهری است که سال‌ها پیش دانشجوی تئاتر بودند و با هم ازدواج می‌کنند و در یک کافی شاپ مشغول به کار می‌شوند، اما بر حسب اتفاق یکی از همکاران آنها گم می‌شود. قهرمان قصه به بهانه یافتن او به دنبال خود نیز در گذشته می‌گردد و سعی می‌کند از یک بحران خارج شود. باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار، محمود نظرعلیان و…