به گزارش هنرآنلاین، مظفری طی اعلام خبر فوق و عرض تسلیت به جامعه تجسمی کشور گفت: احمدرضا دالوند برگ زرینی در فرهنگ و هنر ایران است. وی سابقه طولانی در حوزه تصویرگری، طراحی گرافیک و نقد هنری دارد. ما در حال  انجام امور اداری برای به خاکسپاری وی در قطعه هنرمندان هستیم. 

او اضافه کرد: امروز دالوند در بین ما نیست و همه ما که از بیماری و شرایط او غمگین و نگران بودیم حالا عزادار جای خالی او هستیم. جسم او را درون خاک فرو نهاد و روحش به جاودانگی پر کشید. احمدرضا دالوند، هنرمند، پژوهشگر، منتقد و طراح گرافیک که از نسل هنرمندان دغدغه‌مند بود از میان ما رفت. او چراغ نقد هنری را پس از انقلاب روشن نگه داشت. در گذشت او را به خانواده محترم اش، دوستانش و جامعه هنری کشور تسلیت عرض نموده و برای او روحی آرام در بارگاه قدس الهی آرزومندم.

 

مراسم تشییع پیکر احمدرضا دالوند در خانه هنرمندان ایران

مراسم تشییع پیکر احمدرضا دالوند تصویرگر و طراح گرافیک صبح روز سه‌شنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۰ صبح در باغ هنر خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

احمدرضا دالوند، منتقد هنری، نویسنده و پژوهشگر، تصویرگر و طراح گرافیک؛ مدیر هنری بسیاری از روزنامه‌‌ها و ماهنامه‌‌ها بود و در سال ۱۹۹۲، طراح برگزیده کتاب سال گرافیک اروپا و سپس سمپوزیوم بین ‌المللی طراحی در ژاپن شد.

احمدرضا دالوند بامداد دوشنبه ـ ۱۹ آذر ماه ـ بعد از تحمل دوره‌ای بیماری درگذشت. خانه هنرمندان ایران درگذشت این هنرمند گرامی را صمیمانه تسلیت می‌گوید.

 

پیام تسلیت رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر

 

عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، در پیامی  درگذشت هنرمند گرافیست، تصویرساز و منتقد هنری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: احمدرضا دالوند از هنرمندان و منتقدان شاخص هنرهای تجسمی کشور بود که نقش موثری در تدریس، نقد، پژوهش و مدیریت هنری نشریات و روزنامه ها داشت و نامش زنده و پاینده است.

 

درگذشت این طراح گرافیک و منتقد هنری گرانقدر را به خانواده و جامعه هنرهای تجسمی کشور تسلیت می گوییم.