سرویس استان‌های هنرآنلاین: انجمن دوبله که در گذشته نیز میزبان بزرگ‌ترین صداپیشگان ایران بود، این بار با رویکرد کاملاً تخصصی و نگرش بسیار متفاوت‌تر از کارگاه‌های قبلی، کارگاه آموزشی دوبله را در مدت ۱۲ ساعت برای علاقه‌مندان به این هنر در شیراز برگزار می‌کند که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این انجمن، از چگونگی برگزاری این کارگاه مطلع شوند.

افشین زی نوری در سال‌های اخیر مجری دو برنامه پرطرفدار جادوی صدا و هوش برتر نیز بوده است و به همین مناسبت، جوایزی را نیز از آن خود کرده است.

افشین زی‌نوری با گویندگی به جای شخصیت الک رمزی در سریال «اسب سیاه» تا اندازه زیادی مردم را با صدای خود آشنا کرد و پس از آن با عرضه کردن هنر و مهارت خود به مدیران دوبلا‍ژ پله به پله راه پیشرفت را پیمود و اکنون دوبلور ثابت بازیگرانی چون لئوناردو دی کاپریو و مت دیمون است و در فیلم‌های هندی هم معمولاً گویندگی به جای عامر خان به او سپرده می‌شود.

زی نوری جوایز بسیاری را نیز در جشنواره‌های مختلف داخلی از آن خود کرده است و گفتنی است به شرکت کنندگان در کارگاه تخصصی دوبله، گواهی شرکت در کارگاه از سوی انجمن دوبله و گویندگی شیراز با تأیید و امضای افشین زی نوری در پایان آن ارائه خواهد شد.

انجمن دوبله و گویندگی شیراز، پنجمین برنامه از سری برنامه‌های تخصصی خود را با حضور افشین زی نوری، از دوبلورهای واحد دوبلاژ صدا و سیما و از مجریان برتر سیمای جمهوری اسلامی ایران در محل انجمن برپا می‌دارد که علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به سایت shiraz-dubbing.com مراجعه نمایند.

الهه بهرامی