به گزارش هنرآنلاین، ایرج رحمانپور خواننده موسیقی لرستان شب گذشته کنسرت خود را در تالار وحدت برگزار کرد. در این کنسرت گروه هانای به سرپرستی امیر نوروزی، رحمانپور را همراهی کردند.

این اجرا شامل دو بخش بود که بخش نخست به اجرای قطعه‌هایی در دستگاه "ماهور" و بخش دوم به اجرای قطعه‌هایی در دستگاه "شور" اختصاص داشت.

از نکات جالب این کنسرت حضور مخاطبانی بود که اصالت‌شان به مناطق زاگرس نشین ایران برمی‌گشت. تقریبا از دوازده استان کشور مخاطبان به سالن آمده بودند. همچنین این کنسرت دو مخاطب ویژه داشت که از اروپا به ایران سفر کرده بودند و طی سفرشان به دیدن و شنیدن این کنسرت آمدند.

خواهرِ بهمن علاءالدین (مسعود بختیاری) هم مهمان ویژه‌ این مراسم بود. رحمانپور در بخشی از این کنسرت در سخنانی ضمن تمجید از زنده‌یاد مسعود بختیاری، اجرایش را به روح بلند این خواننده تقدیم کرد.

امیر نوروزی نوازنده کمانچه و سرپرست گروه، شاهرخ پیمانی نوازنده سرنا، احمد رنجبر نوازنده عود، مهدی مرتضایی نوازنده سنتور، علیرضا عقیقی نوازنده تار، کسرا زرین قلم نوازنده کمانچه بم و بابک شکری نوازنده تنبک، اعضای گروه "هانای" را تشکیل می‌دادند.