سرویس تجسمی هنرآنلاین: موسسه فرهنگی هنری تذهیب که از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است در سال‌های اخیر با حضور هنرمندان عضو، در آرت‌فرهای بین‌المللی حضور گسترده‌ای داشته است. این موسسه سال 1397 در 3 آرت‌فر بزرگ بین‌المللی جنوا، پارما و دبی با 30 اثر از 17 هنرمند شرکت داشته و آثاری با موضوعات مختلف که توسط دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی خلق شده‌اند را به نمایش گذاشته است .

زهرا داوری مدیر اجرایی این موسسه که کارشناس ارشد نقاشی و از جمله شرکت‌کنندگان در آرت‌فر پادوا است درباره فعالیت‌های این موسسه گفت: من همکاری خود را با موسسه فرهنگی هنری تذهیب از 3سال پیش آغاز کردم و بیشتر فعالیت ما در ارتباط با برگزاری ورک‌شاپ‌های داخلی و خارجی است تا سطح علمی و هنری اعضا خود را ارتقا دهیم.

داوری ادامه داد: آخرین فعالیت ما حضور در رویداد بین‌المللی پادوا بود که همه ساله در کشور ایتالیا برگزار می‌شود. این دومین حضور ما در این آرت‌فر بود و سال گذشته در بخش مسابقات بین‌المللی استعدادهای درخشان، یکی از هنرمندان ما به نام وستا کاویانی برنده لوح نقره این مسابقات شد.

او با بیان اینکه امسال با 36 اثر در این رویداد هنری شرکت کردند گفت: اثری از ژاله نوذری با نام "صلح برای همه" در بخش مسابقات این آرت‌فر حضور یافت و آثار دیگری از حنانه نیک سیرت، حسنی احمد آخوندی، زینت پارسا و نیلوفر کفایتی در این بخش برگزیده شدند.

داوری افزود: در پاویون تذهیب آثاری از هنرمندان حسنی احمد آخوندی، مسعود شمس بروجنی، لعبت صدری، زینب صادقی، الهام شفیعی، الهه امیر جلالی، زهرا داوری، نینوش پاشازاده، نیلوفر کفایتی، ژیلا عبادی، ژینوس شهیدی، حنانه نیک سیرت، ژاله نوذری، زینت پارسا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. حضور بعدی ما به مناسبت دهه مبارک فجر در آرت‌فر بین‌المللی جنوا است که امسال ما در بخش مسابقات استعدادهای درخشان و همچنین بخش نمایشگاهی با 44 اثر حضور داریم.