سرویس موسیقی هنرآنلاین: گروه موسیقی رخساره به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری با حمایت خیریه‌های "قلب سفید" و "آرا" به روی صحنه رفته و عواید حاصل از این رویداد هنری به نفع آسیب‌دیدگان اجتماعی، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، کودکان کار و زنان بد سرپرست اختصاص داده خواهد شد.

سرپرست گروه موسیقی بانوان رخساره در مورد شکل‌گیری و نحوه همکاری خود با گروه تازه توضیح داد: از حدود چهار ماه پیش استارت همکاری ما زده شد و این اجرا اولین همکاری ما با این گروه جدید است.

این هنرمند ادامه داد: گروه "رخساره" از سال 82 فعالیتش را آغاز کرده و سال گذشته نیز با همراهی گروه موسیقی نوشه اجراهای مختلفی را در فرهنگسرای نیاوران برگزار کردیم و این‌ بار در فرصت پیش رو با گروه "رخساره" به روی صحنه خواهیم رفت.

وی افزود: در این گروه انتخاب تمامی نوازنده‌ها بر عهده خودم بوده و این اولین کنسرت گروه رخساره به شکل مستقل است، همچنین در آینده اجراهای بیشتر را پیش رو خواهیم داشت.

منصوری همچنین در خصوص رپرتوآر این اجرا گفت: در این کنسرت قطعات نوستالژیک و خاطره‌انگیز پاپ را اجرا خواهیم کرد و بازتنظیم قطعات بر عهده نیما کامکار بوده است. همچنین قطعه "می‌مونی واسم" به آهنگسازی مهدیار معصومی و ترانه احسان آذر با تنظیم آرش آزاد را اجرا خواهیم کرد.

در این اجرا خزر چکاوک نوازنده (پیانو)، سحر شاطری (درامز)، ارمغان حاجی وندی (پرکاشن)، نسرین سلیمانی (ضرب، دف و دایره)، روژین عدالت (ویولن)، سارا سقایی (فلوت)، آرمیتا فهیمی (گیتار الکتریک)، زهرا اصغری (گیتار)، ریما (گیتار بیس) به‌عنوان اعضای ارکستر رخساره حضور دارند و تنظیم تمام قطعات توسط نیما کامکار انجام گرفته است.

این کنسرت روز 23 آذرماه ساعت 14 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.