به گزارش هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند، در سیزدهمین روز از مجموعه «نمایش های آسمان آبی» ویژه مرور ۲۰ فیلم مستند منتخب جشنواره فجر به نمایش عمومی درخواهد آمد که این برنامه، تا روز سوم خرداد ماه در سالن سینماحقیقت این «مرکز» برپا خواهد بود.

مستند «کریم» زندگی جوانی از طبقه اجتماعی فقیر «تونس» را به تصویر می کشد که در جریان انقلاب این کشور، با مسائلی مواجه می‌شود.

بر پایه این گزارش،پس از نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن، با حضور محسن برمهانی (کارگردان)، علی اصغر کشانی (منتقد سینما) و جمعی از مدعوین و میهمانان برگزار خواهد شد.

ضمن اینکه برنامه امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت مجموعه نمایش‌های آسمان آبی نیز به نمایش فیلم مستند «آینه های غبارگرفته» ساخته رهبر قنبری اختصاص یافته است که با حضور «مازیار فکری ارشاد» مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

برنامه زمانی نمایش این فیلم‌ها که همه روزه (بجز روزهای پنجشنبه و جمعه)، در سالن سینماحقیقت برپا می گردد، از ساعت۱۶:۳۰ لغایت ۱۸ است و جلسات نقد و بررسی هم طی ساعات ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۴۵ برگزار می‌گردد.

شرکت در این «برنامه» برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند طبق برنامه زمانی اعلام شده، همه روزه به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.