سرویس موسیقی هنرآنلاین: فریدون خشنود آهنگساز در تشریح آخرین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین توضیح داد: همان‌طور که پیش‌تر اعلام کردم مدت‌هاست مشغول کشف استعدادهای برتر در موسیقی و معرفی آن‌ها و کمک به انتشار آثارشان هستم. هدف خود از این کار را شناخت  جوانان خوب و با استعداد می‌دانم تا از این طریق، کاری خوب را در موسیقی پاپ، تلفیقی یا سنتی به مخاطبان عرضه کنم.

او ادامه داد: شرکت بنده، شرکت "پنج برگ هنر"، کسانی را که خواننده، آهنگساز و ترانه سرا هستند برای تولید اثر حمایت خواهد کرد. محمد حشتمی از این افراد بود و به تازگی با دو خواننده در  دو سبک مختلف همکاری می‌کنم. مراحل تولید آلبوم آن‌ها به پایان رسید و منتظر دریافت مجوز هر دو هستم.

خشنود اضافه کرد آرتیما الوندی خواننده پاپ با 10 قطعه در سبک شش و هشت و نامبد بیرانوند با سبک موسیقی دستگاهی با 10 قطعه با آهنگسازی خودم آلبوم‌های خود را آماده کرده‌اند. در بخش تنظیم برای هر دو آلبوم با هومن نامداری ، امیر فتحی و... همکاری کرده‌ام. علاوه بر این اشعار هر دو آلبوم از آثار مولانا، محمد صالح اعلا، محمدعلی بهمنی، سعید دبیری و رضا اشعاری هستند.

این آهنگساز به کم کاری خود اشاره کرد و گفت: حقیقتا کم کار نیستم و این روزها تمام تمرکز خود را روی معرفی استعادهای درخشان در موسیقی کرده‌ام. تصور کنید تولید دو آلبوم هم‌زمان در تمامی بخش اعم از آهنگسازی و میکس و مسترینگ و... چقدر زمان می برد؟

او تاکید کرد: آنچه برای من بسیار مهم است معرفی خواننده‌ای است که موسیقی ارائه‌شده از سوی او به طور کامل با موسیقی خوب و درست جامعه ما تطابق داشته باشد. من در این عرصه تلاش کرده‌ام تا هنرمندانی را به جامعه موسیقی کشور معرفی کنم که دارای تفاوت‌هایی باشند. البته این را هم می‌دانم در نهایت این مردم هستند که باید خواننده مورد علاقه خود را انتخاب کرده و کارهای او را بشنوند.

این هنرمند در پایان هم گفت: متاسفانه موسیقی پاپ روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. اکثر خوانندگان امروزی صداسازی می‌کنند و بدون اغراق می‌توان گفت موسیقی پاپ این روزها از خود هیچ هویتی ندارد.