سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "باشگاه مشت‌زنی" به نویسندگی دامون نوروزی و طراحی و کارگردانی ندا تمیمی از 11 آذر ماه ساعت 21 در تالار حافظ روی صحنه است و بازیگران آن مهدی فریضه، روزبه معتمدی‌مهر، شهرزاد کلانتری، امیر صمصام طهماسبی، رزا خلیلی، امیر جلیلی، علی هدایتی، محمدحسین صنیعی، آرین حیدری و سیدجواد یحیوی هستند.

ندا تمیمی فارغ‌التحصیل کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد است و با نمایش "باشگاه مشت‌زنی" نخستین تجربه کارگردانی را پشت سر می‌گذارد. او پیش از این به عنوان طراح صحنه و لباس در عرصه تئاتر مشغول به فعالیت بوده است.

ندا تمیمی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: "باشگاه مشت‌زنی" اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته چاک پالانیک است که روند نگارش این نمایشنامه توسط دامون نوروزی دو سال به طول انجامید.

او درباره موضوع و مضمون نمایش "باشگاه مشت‌زنی" خاطرنشان کرد: این اثر نمایشی به مشکلات روزمره جامعه و جوانان می‌پردازد و درباره فشارهای جامعه بر نسل جوان است.

این کارگردان داستان این نمایش را اینگونه توضیح داد: کارمند بانکی دچار مشکلات روزمره می‌شود و در این میان با فردی آشنا شده و طی اتفاقاتی با جهان تازه‌ای روبرو می‌شود و تصمیم می‌گیرد جهان خودش را تغییر دهد.

تمیمی درباره سبک و شیوه اجرایی این اثر نمایشی یادآور شد: در اجرای این نمایش همه عناصر بسیار مینی‌مال در نظر گرفته شده است و ژانر این اثر کمدی سیاه است.

او درباره طراحی صحنه نمایش "باشگاه مشت‌زنی" عنوان کرد: با توجه به تعدد اجراها در یک سالن نمایشی مجبور شدیم طراحی صحنه را نیز به مینی‌مال‌ترین شکل ممکن در نظر بگیریم.

این طراح درخصوص موسیقی این اثر نمایشی اظهار کرد: موسیقی در جهت فضاسازی در این اثر کاربرد دارد و موسیقی آن ساخته شده است و به صورت پلی‌بک پخش می‌شود.

ندا تمیمی در پایان صحبت‌هایش گفت: تا به اجرا رسیدن این نمایش با مشکلات بسیاری مواجه بودیم و امیدوارم که مخاطبان تئاتر به تماشای این اثر بنشینند. حرف این نمایش آن‌چیزی است که بر همه مردم می‎گذرد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید: دیاکو خاکی، طراح صحنه‌های اکشن: محمدحسین صنیعی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح گریم: میلاد مزیرانی، طراح لباس: نگار تمیمی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: افسانه مرادزاده، منشی صحنه: روژان گلستانی، عکاس: آیلار احمدی و فرزاد باوفا، ساخت تیزر: گروه طهرانیزه، ساخت دکور: مانی دهقان، مدیر صحنه: امیر جلیلی و علی هدایتی و آهنگساز: بهرام حاج جعفری زاده.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.