به گزارش هنرآنلاین، همایون کاظمی که سال‌ها پیش آلبوم "به یاد آن گذشته" را در پاسداشت استادان حبیب‌الله بدیعى و معینى کرمانشاهى خوانده بود، تازه‌ترین اثر خود را تحت عنوان "هر چه بود گذشت" در دسترس موسیقی دوستان قرار داد.

این هنرمند در خصوص اثر تازه‌اش گفت: این آلبوم به یاد زنده‌یاد استاد اسدالله ملک به اجرا درآمده و شامل شش قطعه به عناوین "یاد تو"، "جدایی تو"، "آواز بیات اصفهان"، "جدایی"، "آسمون" و "آواز دشتی" است.

وی افزود: قطعات این اثر را سامان احتشامی تنظیم کرده و نوازندگی پیانو را نیز بر عهده داشته است. همچنین بابک شهرکی به‌عنوان نوازنده ویولن در این اثر همکاری داشته است. قطعات در استودیو پارت با صدابرداری بهنام شهرکی ضبط شده‌اند و مجموعه کل کار از 1396 آغاز شده و تولید و نشر آن تا 1397 به طول انجامیده است.

همایون کاظمى در پایان خاطرنشان ساخت: چهار قطعه از این آلبوم از ساخته‌های استاد ملک در مایه دشتى، اصفهان و شوشترى با ترانه‌هایی از زنده‌یاد بهادر یگانه، هما میر فشار و زنده‌یاد نواب صفا است و دو قطعه آواز در دشتى و اصفهان با اشعارى از فریدون مشیرى و ایرج دهقان اجرا شده است.

این خواننده همچنین توضیح داد ترانه‌ "جدایى" در زمان حیات استاد ملک با صداى خودش براى اولین بار ضبط گردیده بود و در این مجموعه دوباره خوانده شده است و سه ترانه دیگر بازخوانی است.

آلبوم "هرچه بود گذشت" از همایون کاظمی منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اصل آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه یا نسبت به خرید قانونی و آنلاین، به سایت www.ritmo.ir مراجعه کنند.