سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "خروس لاری" به نویسندگی و کارگردانی امید سهرابی از 9 آذرماه ساعت 19:30 در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است و بازیگران آن عاطفه رضوی، نازنین بیاتی، الناز حبیبی، سوگل خلیق، سوده شرحی، مهسا ایرج پور، یاسمن ادیبی، سیمین کرامتی و امیرحسین رستمی هستند.

امید سهرابی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش "خروس لاری" گفت: این نمایش درباره کودکان کار است که اغلب آن‌ها را سرچهارراه‌ها می‌بینیم. ایده این اثر دراماتیک شده و هر مخاطبی برداشت خاص خود را از مضمون آن دارد.  

او درباره فضای اجرایی این نمایش یادآور شد: از آنجا که به بیان و روایت واقع‌گرایانه از مسائل اجتماعی علاقمند هستم این اثر نیز به سبک و شیوه رئال اجرا می‌شود.

این نویسنده و کارگردان درباره طراحی صحنه این نمایش اظهار کرد: امیرحسین دوانی فضای صحنه این نمایش را در راستای این اثر طراحی کرده است و طراحی آن پاسخگوی احتیاجات نمایش است.

سهرابی درباره انتخاب بازیگران نمایش "خروس لاری" خاطرنشان کرد: بازیگران این نمایش از میان بازیگران تئاتر انتخاب شده‌اند هرچند که آنها در سینما و تلویزیون نیز فعال هستند.

او با اشاره به اینکه اکنون وضعیت تئاتر نامناسب است، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون این نمایش مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته ست اما در مجموع واقعیت این است که با توجه به شرایط اقتصادی، تئاتر و دیگر هنرها از سبد خانوار حذف شده است در صورتی‌که تئاتر، موسیقی، کتاب و سینما باید جز سبد فرهنگی خانواده‌ها باشد زیرا همانقدر که اقشار جامعه به غذای جسم نیاز دارند، غذای روح نیز برای‌شان ضروری است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: نورالدین حیدری ماهر، طراح گریم: ماریا حاجیها، طراح نور: داود امیری، طراح صحنه: امیرحسین دوانی، طراح لباس: هاله بوستانی، موسیقی: وحید صابری، عکاس و طراح گرافیک: محمد صادق زرجویان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمد گودرزیانی، منشی صحنه: شیما مرادی، مدیران صحنه: توحید لواسانی و آرمین گودرزی، دستیار طراح صحنه: هستی غیاثی، مشاور رسانه‌ای: فریبرز دارایی و تبلیغات مجازی: امیر قالیچی.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند