سرویس معماری هنرآنلاین: طراحی شرکت باندا به هدف ایجاد یک روح هنری و فضایی منحصربه فرد به اجرا رسیده است. تیم معمار با در نظر گرفتن کانسپتی برای کارمندان می‌خواستند به فضایی دست یابند تا کارکنان آنها، خود را در هر فضای دیگری غیر از یک محیط اداری احساس کنند. بر همین اساس اتاق جلسه درون استخر شنا قرار گرفته تا حسی سیال و شناور را به کل فضای شرکت منتقل کند.

دفتر اداری آژانس Banda به عرصه‌هایی چون: میزهای انفرادی، 4 محدوده اداری جمعی، 2 اتاق جلسه، دو راهروی اصلی، آشپزخانه و تراس تقسیم می‌شود.

اما جالبترین بخش فضای کار اضافه کردن یک انبار سابق و اتصال آن به شرکت است،عرصه‌ای که به عنوان فضای اختصاصی سه بنیانگذار شرکت در نظر گرفته شده و به طور کامل با چوب طبیعی ساخته شده است.

طراحی داخلی دفتر کار

از ویژگی‌های اقتصادی در طراحی و دکوراسیون داخلی شرکت می‌توان به خرید مبلمان از بازارهای ارزان و مناسب اشاره کرد. تمام ملزومات طراحی یا دکوراسیون دفتر توسط تیم معماری انجام شده است. نقاشی سرویس بهداشتی به سبک معماری رمانسک توسط یکی از هنرمندان تیم معماری balbek bureau صورت گرفته تا حسی نوستالوژیک را به این فضا القا کرده و از ایجاد یک فضای ساده جلوگیری کند.

طراحی داخلی دفتر کار

بوم‌های نقاشی آثار هنرمندان و گرافیست‌های جوان تیم معمار است که سعی در ایجاد جنبشی مدرنیسم در محیطی اداری داشته‌اند. کالبد فضا به صورت اکسپوز مانده و تغییری در سازه  و فرمت ساختمان صورت نگرفته است. فقط قسمت‌های مورد نیاز ترمیم و بازسازی شده‌اند. تمام فضاها توسط پارتیشن‌ها شیشه‌ای جدا شده‌اند تا عملکرد کارمندان محرز باشد. اتاقی چوبی که به صورت اختصاصی برای سه بنیانگذار شرکت طراحی شده از دکورهای ساده بهره برده و برای حسن ختام یک فرش ایرانی در اتاق قرار گرفته که به صورت گرد بافته شده است. 

منبع: آرل