سرویس سینمایی هنرآنلاین: میثاق زارع بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها همچنان منتظر اکران آخرین حضورش در سینماست.

او درگفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت فیلم "زار" ساخته نیما فراهی گفت: تا جایی که اطلاع دارم این فیلم پروانه نمایش گرفته است و منتظر اکران آن هستیم اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

زارع در ادامه بیان کرد: در حال حاضر چند پیشنهاد سینمایی دارم که هیچ کدام قطعی نشده‌اند و از اواخر ماه نیز تمریناتم را با علیرضا کوشک جلالی برای یک نمایش مونولوگ آماده خواهم کرد. عنوان این نمایش"پابرهنه لخت با قلبی درشت" است که بهمن ماه در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه می‌رود.

وی همچنین درباره دلایل حضور نداشتن در آثار تلویزیونی نیز اظهار کرد: پیشنهادهایی برای تلویزیون داشتم، اما ترجیح می‌دهم فعلا بازی نکنم مگر آنکه پیشنهادی که ارائه می‌شود به لحاظ کیفیت، موضوع و کارگردان در سطح خوبی قرار داشته باشد.

بازیگر فیلم "عصبانی نیستم" ادامه داد: من از دو سال پیش تا امروز بنا به دلایل شخصی خودم، کار تصویری انجام ندادم، چرا که سه فیلم "لرد" و "زار" هنوز اکران نشده‌اند و از این میان تنها فیلم"عصبانی نیستم" پس از مدت‌ها موفق به اکران شد. در این مدت پیشنهاد نیز داشتم، اما مشکل این است که کیفیت کارها پایین آمده و کارگردان‌های خوب نیز به این سمت رفته‌اند که به جای آثار اجتماعی، آثار کمدی تولید کنند که اتفاقا درست هم نیستند. چرا که کمدی دنیای خودش را دارد مثلا فیلم"مهمان مامان" یا " اجاره نشین‌ها" نیز کمدی هستند، اما این کمدی کجا و آن کجا؟ در حال حاضر آثار بسیار سطحی هستند و بیشتر جنبه سرگرمی دارند و حرفی برای گفتن در آن‌ها دیده نمی‌شود. همه به دنبال پول درآوردن هستند که قطعا در این اتفاق عوامل سینما مقصر نیستند و اقتصاد کشور و سیاست‌های غلط حاکم بر جامعه مسبب اصلی آن است.