به گزارش هنرآنلاین به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، موسسه فرهنگی و هنری صبا این روزها ششمین دوسالانه مجسمه‌های شهری را میزبانی می‌کند و عصر روز گذشته هادی مظفری؛ مدیرکل تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای این آثار رفت. در این نمایشگاه 61 اثر به معرض تماشای عموم گذاشته شده که روز گذشته طی مراسم افتتاحیه‌ای بازگشایی شد. مظفری در حاشیه این نمایشگاه گفت: سالانه 260 جشنواره و رویداد هنری در کشور برگزار می شود و بسیاری از آنها روز اختتامیه و با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد و آثار برگزیده دیده نمی‌شود و در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد. اگر این را یک ایراد جدی بدانیم، باید گفت دوسالانه مجسمه‌های شهری یک اتفاق کم نظیر است.

هادی مظفری، عصر روز جمعه، پس از دیدار از موسسه صبا به تماشای آثار هنرمندان در پنج گالری نشست. 

مظفری از خوشنویسی و خط نقاشی‌های رضا علی نوری در گالری والی دیدن کرد و با هنرمند درباره آثار حاضر در نمایشگاه گفت‌وگو کرد.

مدیرکل هنرهای تجسمی سپس به تماشای نمایشگاه گروهی خوشنویسی در گالری جاوید رفت. این نمایشگاه گروهی خطوط مختلف از کلک خوشنویسان معاصر ایران با عنوان "مُرقّع جاوید" است که به نمایشگاه‌گردانی  امیر عباس نصیری در گالری جاوید برپاست.

هنرمندان کردستانی نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان "صورت دیدار" را به گالری ثالث بردند. در این نمایشگاه از هنرمندانی نظیر  نیکزاد نجومی، هادی ضیاء‌الدینی، مهدی ضیاء‌الدینی، ارژنگ کامکار،  هیرو شیخ‌الاسلامی و ... آثاری به نمایش در آمده است. مظفری ضمن تماشای این آثار با هنرمندان حاضر در این نمایشگاه به بحث و گفت و گو درباره هنر کردستان نشست.

مدیرکل تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از گالری ثالث به گالری آریا رفت و از نمایشگاه مجسمه، نقش برجسته و چاپ سعید شهلاپور دیدن کرد. شهلاپور از اضافه‌های فلزات و قطعات، مجسمه‌هایی را خلق می‌کند وی در این نمایشگاه نیز آثار حجمی را بر همین اساس در کنار نقش برجسته و چاپ به نمایش گذاشته است.

عصر روز جمعه تولد کامران کاتوزیان و نمایش آثار کمتر دیده شده‌اش در گالری سهراب برگزار شد. مظفری در این مراسم شرکت کرد و از آثار کاتوزیان دیدار کرد. برخی از این آثار برای نخستین بار به تماشا گذاشته شده است.