به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرکتاب فرشته، نمایشگاه "تو اینجا بودی" با مجموعه آثاری از علی اتحاد در گالری این مجموعه فرهنگی- هنری برگزار می‌شود.

ویدئوآرت‌های حاضر در این مجموعه، به گفته هنرمند این آثار در واقع تمرینی تمام وقت بوده‌اند که تماشا را معنا ببخشند؛ تماشایی که حاصل نگریستنِ پیرامون از زوایای گوناگون است.

علی اتحاد، نویسنده، هنرمندِ هنرهای دیداری و اجرایی و پژوهشگر حکمت و فرهنگ ایران، تاکنون ده‌ها اجرا، نمایش ویدئو، نمایشگاه انفرادی و گروهی در حوزه هنرهای معاصر در شهرهای تهران، بلگراد، استانبول، اودایپور، ابوظبی، بروژ، کیپ تاون، ملبورن، کراکوف، قاهره، برلین و… داشته، همچنین طی سال‌های گذشته با رسانه‌های متنوعی چون، پرفورمنس آرت، ویدئو آرت، اودیو آرت، دیجیتال مدیا، ویدئو-اینستالیشن، عکاسی، موسیقی و تئاتر همکاری داشته است. عمده فعالیت‌‌های او  بر مسئله نوشتار و ادبیات در تعامل با رسانه‌های هنری استوار بوده و از این مسیر تولید آثارش را پی گرفته است.

گفتنی است آیین گشایش این نمایشگاه عصر آدینه نهم آذر ماه ساعت 16 در گالری فرشته، به نشانی: خیابان دکتر شریعتی، پایین‌تر از پل صدر- پلاک 1671 برگزار خواهد شد و تا 16 آذرماه ادامه دارد.