به گزارش هنرآنلاین، ابراهیم وحیدزاده کارگردان و نویسنده پیشکسوت سینما و تئاتر از شنبه 10 تا 14 آذرماه به مدت پنج شب، نمایشنامه "روز نحس" نوشته میخاییل زوشنکو با ترجمه رضا قیصریه را با بازی شاگردانش در آموزشگاه بازیگری مکتب کمدی ایران روی صحنه می‌برد.

این نمایشنامه به عنوان  کار گروهی جمعی از شاگران وحیدزاده در هجدمین دوره کلاس‌های بازیگری آموزشگاه مکتب کمدی ایران است. پیش از این نیز نمایشنامه "شب" با متنی از وحیدزاده در قالب پروژه پایان دوره آموزش بازیگری روی صحنه رفته و "روز نحس" دومین نمایش هنرجویان دوره‌های بازیگری آموزشگاه مکتب کمدی ایران محسوب می‌شود.

الناز باطنی، مهدی عابدی، محمد جعفری، میلاد اکبری، حامد سنجرانی، حسن قائمی و علیرضا عسگری بازیگران نمایش "روز نحس" هستند که 10 تا 14 آذرماه ساعت 7 شب اجرا می‌شود.

ابراهیم وحیدزاده فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، کارگردان و تدوینگر پیشکسوت است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۵ با ساختن فیلم کوتاه آغاز کرد.

از جمله آثار سینمایی او در جایکاه کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده می‌توان به فیلم‌های سینمایی "تحفه‌ها"، "مجسمه"، "عشق فیلم"، "معادله"، "شام عروسی"، "تاکسی نارنجی" و "عروسک" اشاره کرد.

وحیدزاده همچنین تا کنون نمایشنامه‌های "تاج"، "پیاده هفتم"، "شمعدانی"، "چشمها"، "کدام قله کدام اوج"، "اسیر"، "جایزه" و "سیمرغ" را روی صحنه برده است.