سرویس مد و لباس هنرآنلاین: "جان جهان عنصری است به نام خلاقیت که در هر پدیده‌ای  تبلور آفریدگار خود را نمایان می‌کند و هنرمند آیینه‌دار آفرینش است به ویژه که جوان باشد و سرشار از ایده و شوق و انگیزه برای ظهور. مد و لباس نیز هنر صنعتی است که برای هر دو وجه خود نیازمند خلاقیت است چه در بستر هنری و چه در رویکرد صنعتی."

این بخش‌هایی از یادداشت خاتون شهبازی دبیر نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس "سی‌پال" است، رویدادی که بر اساس شناسایی، تشویق و حمایت خلاقان این عرصه متولد شده است.

"سی‌پال" این فرصت را برای خلاقان مد و لباس ایجاد می‌کند که در هر جایی که هستند با هر توانایی که دارند با نگاه خلاقانه و منحصر بفرد خودشجاعانه دست به طراحی و تولید محصولاتی بزنند که با تکیه به فرهنگ پوشش ایرانی و اسلامی، نیاز جامعه و جریان مد و لباس به سمت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی رهنمون شود.

اندیشه برگزاری جشنواره  سی پال از ملاقات صدها طراح خلاق و فعالان کسب و کار و تولیدکنندگان داخلی شکل گرفت. گنجینه ای که بی شک معرفی، تشویق و حمایت از یکایک آنان در قالب جشنواره  ای خلاقیت محور می تواند راهگشای هنر صنعت مد و لباس در ایران باشد.

جشنواره همواره محل رقابت نو‌آوران بوده؛ جایگاهی برای عرضه فکر و اندیشه‌ای که باید بروز پیدا کند. نیاز به محک و سنجش، هنرمند را به چالش با خود خلاقش می‌کشاند و نتیجه آن توانمندی و به روز ماندن هنر اوست.

03

فعالان کسب و کارهای کوچک و بزرگ نوین این عرصه در دنیای مجازی یا واقعی یا خودشان طراح هستند و یا در کنار مجموعه خود از حضور طراحان بهره‌مند می‌شوند.

جشنواره سی‌پال در به هم رسانی طراحان و تولید کنندگان و گسترش اینگونه کسب و کارهای نوین و مشاوره برای اقدام و تقویت آنها برنامه‌ریزی شده پس امید است که با حمایت و حضور شما در اولین جشنواره اینترنتی سی پال رقابتی سالم و مشارکتی سودمند رقم زده شود.

نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس "سی‌پال" از 16 تا 23 آذرماه در مجموعه فرهنگی هنری "آسمان" به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، خیابان شهید فلاحی، نبش خیابان فیروزکوه، شماره 47 و 49 و در بخش‌های طراحی لباس، طراحی کیف و کفش، طراحی جواهرات و زیورآلات، عکاسی مد، مد نویسی برگزار می‌شود.