به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، دومین فیلم از بخش سینمای جهان به نام «بخت برگشتگی» به کارگردانی باربت شرودر محصول سال ۱۹۹۰ به زبان انگلیسی به مدت ۱۲۰ دقیقه، روز یکشنبه۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران به نمایش درمی آید.

در این فیلم «سانی» (کلوز)، بر اثر تزریق اشتباهی انسولین، نوعی زندگی گیاهی دارد. همسرش، «کلاوس» (آیرونز) به اتهام اقدام برای قتل سانی، محاکمه و محکوم می شود. «کلاوس» در فاصله تشکیل دادگاه تجدیدنظر از «درشو ویتس» (سیلور) ، پروفسور حقوق کمک می گیرد تا پیگیر پرونده باشد و ... .

یکی از معدود تجربه های موفق شرودر. «بخت برگشتگی» دقیقا همان چیزی است که باید باشد. یک درام پرتعلیق که هم در وجه درام دادگاهی آن موفق است و هم تصویری صریح، بی پرده و کامل از اشرافیتی خاص را به نمایش می گذارد. آیرونز یک نماد کامل از طبقه ای است که آن را به نمایش می گذارد.

یادآوری می شود علاقه مندان در خصوص استفاده از برنامه نمایش فیلم می توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ به موزه هنرهای معاصرتهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tmoca.com و یا با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ (روابط عمومی) و ۸۸۹۵۵۷۵۳ (سینماتک) تماس حاصل کنند.