به گزارش هنرآنلاین، اکران فیلم سینمایی «روزهای زندگی» ساخته «پرویز شیخ‌طادی» و تهیه‌کنندگی «سعید سعدی» در گروه سینمایی استقلال از امروز آغاز و این فیلم جایگزین فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی شد.

«روزهای زندگی» سال گذشته با حضور در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در ۱۳ رشته نامزد دریافت جایزه شد و توانست سیمرغ بهترین فیلم و کارگردانی را برای پرویز شیخ‌طادی به ارمغان آورد. این فیلم در حال حاضر در ۱5 سالن سینما تهران؛ استقلال، آزادی، فرهنگ، پردیس ملت، اریکه ایرانیان، پردیس زندگی، صحرا، فلسطین، شکوفه، ماندانا، تماشا، حافظ، راگا، کیان، نیاوران روی پرده رفته است. همچنین ۱۲ سینمای شهرستان‌های اصفهان، مشهد، شیراز، رشت، تبریز، کرمانشاه و کرمان اکران فیلم «روزهای زندکی» را آغاز کرده‌اند.

«روزهای زندگی» روایت‌گر ماجرای زن و شوهری است که در سال ۱۳۶۷ در بیمارستانی صحرایی جبهه جنوب هستند. امیرعلی و همسرش به دلیل سال‌ها کار در این محل به حال و هوای جبهه وابستگی شدیدی پیدا کرده‌اند،اما اعلام خبر آتش‌بس و بعد حمله نیروهای عراقی به بیمارستان، این زوج را در آزمایشی دشوار قرار می‌دهد.

حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، آرینه سوکساییان، کوروش سلیمانی و کریم اکبری‌مبارکه از بازیگران این فیلم هستند.