به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، این فیلم سینمایی که پخش آن را هدایت فیلم برعهده دارد به صورت همزمان در تهران و شهرستان ها اکران شده است.

این فیلم در سینماهای آفریقا، آزادی، پارس، اریکه ایرانیان، ملت، راگا، زندگی، کیان، شکوفه، ماندانا، جوان، ایران، کارون، تماشا، فلسطین، عصرجدید، پایتخت، مرکزی، اشراق، حافظ، جی، پیوند و قلهک روی پرده رفته است.

همچنین سینماهای شهرهای شیراز، اصفهان، رشت، اراک، قزوین، یزد، کرج، اسلام‌شهر و کرمان نیز اکران عمومی «چک»را آغاز کرده اند. خواهد شد.

تبلیغات این فیلم در سینماها از در چند هفته گذشته شروع شده و از امروز همزمان با اکران فیلم بیلبوردهای آن نیز در شهر نصب می‌شود.

آنونس و تیزر «چک» را کاظم راست گفتار ساخته است و پوسترهای آن را بهزاد خورشیدی و احمدرضا شجاعی طراحی کرده اند.

برای این فیلم سینمایی تبلیغات ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است که پس از گذشت دو هفته ابتدایی اکران و مشخص شدن میزان فروش این تبلیغات آغاز می‌شود.

فرهاد آییش‌، همایون ارشادی،‌ شاهرخ استخری‌، جمشید مشایخی‌، حسن شکوهی‌، فرخ نعمتی‌، مریم سعادت‌، مژگان بیات‌، نفیسه روشن و ... بازیگران فیلم سینمایی «چک» هستند.

داستان این فیلم در مورد جوانی است که برای رسیدن به اهداف رویایی دست به یک ریسک بزرگی می‌زند که باعث می‌شود او دچار مشکلات مختلفی شود.