به گزارش هنرآنلاین، فیلم «خواب بد» منوچهر هادی به تهیه کنندگی محمد نشاط در نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران شرکت خواهد کرد.

این فیلم روایت‌گر داستان زوجی است که دختربچه کوچکی دارند. مادر به خاطر شغلی که دارد، مجبور است دائم در حال مسافرت به کشورهای مختلف باشد و از زندگی خانوادگی‌اش غافل شده است. بچه هیچ‌وقت مادر را نمی‌بیند. وقتی هم که او را می‌بینید در حال دعوا با پدر است. دختر بچه پرخاشگر شده است. از این مهد به آن مهد می‌رود، اما به خاطر روحیات پرخاشگرانه‌اش او را نمی‌‌پذیرند. برای همین سرپرست یکی از این مهدها پیشنهاد می‌دهد که یک مربی برای او به خانه بیاورند که از بچه نگهداری کند. ورود پرستار به این خانه زندگی خانواده را دچار تغییر و تحولاتی می‌کند. البته در جهت بهبود روابط خانواده و انسجام آن، چرا که حضور مربی باعث می‌شود که زن و شوهر نگاه جدیدی به زندگی شان داشته باشند.

در این فیلم لیلا اوتادی(پرستار)، امیر آقایی(پوریا)، مژگان بیات(سحر)، مهدی صبایی(دکتر) و سارا کریمی (بازیگر خردسال) ایفای نقش می کنند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از مجری‌‌ طرح: دکتر محمد نجیبی، مدیر تصویربرداری: هومن بهمنش، طراح صحنه و لباس: م. هادی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد کریمی، ‌صدابردار: ابراهیم بخشی، برنامه‌ریز: رضا سخایی، دستیار اول کارگردان: علی نشاط.

منوچهرهادی فیلم سینمایی «قرنطینه» و فیلم‌های تلویزیونی «تلاطم» و «ضامن» را کارگردانی کرده است.