به گزارش هنرآنلاین، فیلم «رویاهایت را به خاطر بسپار» به کارگردانی حسن فتحی که برای شبکه‌ی جهانی الکوثر ساخته شده، متقاضی حضور در نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران است.

تهیه کننده‌ی این اثر را مهدی همایون‌فر و نگارش فیلمنامه آن را فرهاد توحیدی بر عهده داشته است و تمامی بازیگران فیلم لبنانی هستند.

مراحل تصویربرداری فیلم «رویاهایت را به خاطر بسپار» در شهرهای بیروت و صیدا انجام شده و از مضمونی سیاسی ـ اجتماعی برخوردار است.زنده یاد کاظم شهبازی مدیریت تصویربرداری این اثر ارزشمند را بر عهده داشت.

در فیلم سینمایی« رویاهایت را به خاطر بسپار» با نام عربی « تذکر احلامک» بازیگران مشهور لبنانی از جمله فادری ابراهیم، کریستین شویری، هند باز و عمار شلق به عنوان بازیگر اصلی ایفای نقش می‌کنند. همچنین مهدی حسینی‌وند به عنوان تدوین‌گر، فردین خلعتبری در سمت آهنگساز، خسرو کیوان‌مهر در مقام مدیر صداگذاری، سعید ملکان به عنوان مسوول چهره‌پردازی و عبدالحمید قدیریان در مقام طراح صحنه و لباس با حسن فتحی همکاری کرده‌اند.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران به همت موسسه رسانه های تصویری و با همکاری سازمان سینمایی کشور به دبیری محمدرضا عباسیان از ۲۸ خرداد تا ۲ تیر در تهران و جزیره ابوموسی برگزار می شود.