محمد نیک‌بین تهیه‌کننده سینما در گفت وگو با هنرآنلاین درباره وضعیت تولید فیلم «شیر یا خط» به کارگردانی تهمینه میلانی گفت: درخواست پروانه ساخت فیلم را در بهمن ماه سال گذشته به اداره نظارت و ارزشیابی ارائه کرده بودیم که با صادر شدن پروانه ساخت، هنوز این پروانه در اختیار ما قرار نگرفته است تا بتوانیم تولید فیلم را آغاز کنیم. در حال پیگیری این مسئله هستیم و به محض دریافت پروانه ساخت پیش تولید فیلم دوباره آغاز می‌شود.

این تهیه‌کننده در مورد مضمون «شیر یا خط» متذکر شد: این فیلم مضمون روز اجتماعی دارد و کل فیملبرداری در تهران انجام و یک فیلم شهری محسوب می شود. خاستگاه شخصیت‌های فیلم مربوط به طبقه متوسط رو به پایین جامعه است و با سایر فیلم‌های تهمینه میلانی تفاوت دارد.

نیک بین در مورد وضعیت اکران و نمایش فیلم «کاغذ خروس نشان» به کارگردانی مریم میلانی نیز گفت: مشغول مذاکره با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تا بتوانیم مجوز اکران و نمایش فیلم را دریافت کنیم. البته قرار است این فیلم در بازار جشنواره کن حضور پیدا کند.

این تهیه‌کننده ضمن اشاره به تبعات مثبت شکل‌گیری طرح سینما مدرسه گفت: اگر این طرح شکل اجرایی به خودش بگیرد، به طور حتم می‌تواند تبعات مثبتی برای نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان داشته باشد و تلاش می‌کنیم فیلم «کاغذ خروس نشان» را در فصل تابستان اکران کنیم.

فیلم «کاغذ خروس نشان» روایت‌گر زندگی سه پسر شیطان و زرنگ است که یکی قصد دارد در مسابقه نقاشی و دیگری در مسابقات فوتبال حضور داشته باشد.

شهرام پوراسد، دانیال عبادی، شایان جلالی وعلیرضا صمیمی مقدم بازیگران اولین فیلم سینمایی مریم میلانی به تهیه کنندگی محمد نیک‌بین هستند.