به گزارش هنرآنلاین جلسه شورای صدور پروانه نمایش ۳۵ میلیمتری روز گذشته ۱۸ اردیبهشت ماه در اداره کل ارزشیابی و نظارت تشکیل شد و برای دو فیلم «ننه نقلی» ( حقه باز دم‌دراز) به کارگردانی و تهیه کنندگی پرویز صبری و « راه بهشت » به کارگردانی مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی محمد تقی انصاری پروانه نمایش صادر کرده‌اند.

فیلم «راه بهشت» از تولیدات شبکه جهانی سحر است که روایتی تاریخی از صدر اسلام دارد. در این فیلم امین زندگانی، رضارویگری، نسرین مقانلو، الهام حمیدی، رامتین خداپناهی، جواد طاهری، حسن اسدی، حسین توشه، افسانه ناصری، سحر آربین، فریبا طالبی به ایفای نقش پرداختند.

داستان فیلم «راه بهشت» روایت‌گر زندگی «معصب ابن عمیر» اشراف زاده زیبا روی مکی است که با پیام محمد امین (ص) به ندای جان گوش می دهد و سفیر پیامبر (ص) به مدینه و پرچم دار اسلام در جنگ احد می شود.

همجنین فیلم سینمایی «ننه نقلی» که در ژانر سینمای کودک است پیش از این در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان به نمایش در آمده است. این فیلم با بازی رابعه اسکویی، احمد رضا اسعدی، رضا عظیمی، اسدا... یکتا، سعید شیری، یزدان جریانی، یوسف صادقی، رشید ایزدی، سعدی افشار، محمود بصیری؛ روایت‌گر داستان سفر تعدادی کودک و مربی‌شان به شمال کشور است که بچه‌ها در طول راه از مربی می‌خواهند برای‌شان قصه بگوید و مربی قصه ننه نقلی و کدو قلقله زن را تعریف می‌کند.