به گزارش هنرآنلاین، شب گذشته کاوه آفاق خواننده طی دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت.

جدیدترین اجرای آفاق به دو آلبوم "شال" و "با قرص‌ها می‌رقصد" و قطعات قدیمی او اختصاص داشت و نزدیک به 20 قطعه گاهی با تنظیم‌های متفاوت اجرا شد.

این هنرمند تازه‌ترین کنسرت پاییزی‌اش، علاوه بر قطعات قدیمی و ماندگارش چون "شال"، "اتاق آبی" و "عطر تو"، قطعاتی چون "تو (گلادیاتور)"، "منجی"و "حس" را با سبک و سیاق خاص خود برای اولین بار اجرا کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

آفاق در سئانس اول این اجرا مانند کنسرت قبلی‌اش در تابستان با همراهی هوادارانش قطعه آهنگ تازه‌ای را  ساخت و به مخاطبانش وعده داده این ملودی در آلبوم جدیدش منتشر کند. او از هوادارانش درخواست کرد تا در انتخاب اسم این قطعه آهنگ کمک کنند.

او همچنین درمورد انتقاداتی که از خوانندگانی چون حامد همایون و حمید هیراد مطرح کرده بود، گفت: این بحث را تمام کنیم چون هواداران خوانندگانی که از آنها انتقاد کردم خیلی پیغام دادند و ناراحت شدند. من از  هواداران آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم ناراحت نباشند چون به هرحال ما قصد خیر داشتیم، اما سوءتفاهم بی‌موردی پیش آمد. دیگر از خواننده‌ها انتقاد نمی‌کنم.

این خواننده در پایان این کنسرت وعده داده که سومین آلبوم‌اش را تا کمتر از دو ماه دیگر روانه بازار کند.

گلوریا هاردی، امیرعباس گلاب، بهرنگ علوی، سینا مهراد و آراد آریا از جمله مهمان‌های این اجرا بودند.

در این کنسرت؛ آرمان مهربان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزرها، پیام زمانی درامر، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان نوازنده گیتار الکتریک و مهرداد حامدی گیتارباس و آرمان تبریزیان گیتار تک، کاوه آفاق را همراهی کردند.

کنسرت این خواننده به تهیه‌کنندگی شرکت هنر اول مجید محسنی و ساسان کرمانی مدیرعامل شرکت شیمی قهرمان برگزار شد.