به گزارش هنرآنلاین، اینستاگرام هنرهای تجسمی با هدف سهولت دسترسی هنرمندان و اطلاع رسانی سریع و جامع از رویدادهای عرصه هنرهای تجسمی کشور و بازتاب یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر راه اندازی شد .

هنرمندان و هنردوستان از این پس می‌توانند کلیه اخبار و تصاویر مربوط به یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر را در این صفحه به آدرس (موسسه توسعه هنرهای تجسمی  www.instagram.com/tajasomi/) مشاهده نمایند .

فراخوان یازدهمین جشنواره فجر که پیشتر در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های کثیرالانتشار و وب سایت جشنواره منتشر شده بود در صفحه اینستاگرام این جشنواره نیز پست شده است .

انتخاب دبیر جشنواره و مدیر اجرایی و دبیر هنری نیز همراه با تصاویر مورد نظر از دیگر اخبار این صفحه مجازی ست .

مخاطبان می‌توانند از این طریق انتقادها و پیشنهادهای خود را به صورت ثبت نظر در زیر هر پست ارایه دهند تا به برگزاری هر چه بهتر این جشنواره کمک نمایند و از این طریق از اخبار یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز با خبر شوند .

شایان ذکر است، فراخوان یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در ده رشته هنری "تصویرسازی"، "خوشنویسی"، "سرامیک"، "کاریکاتور و کارتون"، "گرافیک"، "مجسمه"، "عکاسی"، "نقاشی"، "نگارگری" و "هنرهای جدید" (ویدیوآرت، پرفورمنس آرت و چیدمان) منتشر شده و علاقمندان می توانند برای اطلاع از جزئیات فراخوان به وب سایت www.ivafestival.ir مراجعه نمایند.